سه شنبه, ۲۸ فروردین, ۱۴۰۳ / 16 April, 2024
مجله ویستا

هفتم تیرانقلاب را بیمه کرد


هفتم تیرانقلاب را بیمه کرد
● شهادت بسیاری از بزرگان توسط گروهکهای منحرف در سال ۰۶۳۱
در سال ۶۰ مع الأسف کشور و ملت شریف گرفتاریهای زیاد داشت که گرفتاری جنگ تحمیلی و خیانت بعضی عناصر آتش افروز برای بیگانگان و خرابکاریهای عناصر فاسد از منافقان تا دیگر گروهکهای منحرف تروریست ] که [منجر به شهادت عده کثیری از عزیزان متعهد به اسلام و جمهوری اسلام گردید.(۵۳۷)
□□□
● شهادت جهادگران به دست منافقان
کم نیستند خواهران و برادرانی که در بدترین شرایط، دست به اقدامات فرهنگی و عمرانی زدند و به بدترین شکل به دست گروهکهای از خدا بیخبر و منافقان دنیاپرست شهید گردیدند. چرا که این از خدا بیخبران خوب فهمیدند که این جوانان جهادگرند که بذر انقلاب را در دل هر روستایی می کارند، و با آبادانی مناطق محروم است که هر روستایی و شهری محروم، سربازی می شود پاسدار انقلاب اصیل اسلامی خویش؛ چرا که امریکا و ایادی مزدبگیرش، خوب به این نتیجه رسیده اند.(۵۳۸)
□□□
● جنایت امریکا توسط منافقان
این جنایت اخیری که واقع شد، دست امریکا از آستین این خائنها بیرون آمد و یک همچو جنایتی به مسلمین وارد کردند و کسانی ] را [که جز به مصلحت مسلمین اندیشه نمی کردند، از وکلای مجلس و از دولت، وزرایی که بسیار ارزشمند بودند، وکلایی که ارزشمند بودند و از قوه قضائیه هم مثل آقای بهشتی، که از اول شکل گرفتن جمهوری اسلامی مورد هدف بود،] به شهادت رساندند[ شما شاهد بودید که تمام این ارگانهای اسلامی مورد هدف بودند؛ مجلس مورد هدف بود؛ مجلس خبرگان وقتی که دیدند بسیاری از آنها یا اکثر از آنها علما هستند، مورد هدف واقع شد؛ مجلس شورا وقتی دیدند که اکثریت آنها اشخاص متعهد و بسیاری از آنها از علما هستند، مورد هدف واقع شد؛ قوه قضائیه وقتی که دیدند بدست اشخاص دانشمند متعهد فعال واقع شد، مورد هدف واقع شدند. این یک جریانی بود و هست.(۵۳۹)
□□□
● بیمه شدن انقلاب و نظام پس از جنایت منافقان در هفتم تیر
هجومهای ددمنشانه بازیگران امریکایی به فرزندان راستین اسلام و انقلاب و نهادهایی که اینان برای مقصدی الهی در آنها فعالیت می کردند، از مجلس شورای اسلامی و دولت اسلامی و قوه قضاییه و دادگاههای انقلاب و شورای نگهبان و همه نهادهای اسلامی تا شخصیتهای عزیزی که از قبل از انقلاب تا پیروزی آن در صحنه بوده و به خدمت و فداکاری ادامه می دادند، و هر چه شخصیتها برای انقلاب اسلامی عزیز مفیدتر و ارزشمندتر بودند، سنگینی توطئه برای شکستن شخصیت آنان افزونتر و دامنه تهمتها و افتراها وسیعتر بود. آن کوردلان دلباخته به امریکا و سر از پا نشناخته در راه رسیدن به هدفهای شیطانی، به گمان آنکه توطئه آنان کارگر شده و با برداشتن این عزیزان متعهد از سر راه خود، ملت مسلمان و متعهد به سوی آنان روی آورده و مقاصد طاغوتی آنان به ثمر می رسد، و با انگیزه آنکه پس از آن شهیدان، همه چیز به هم می ریزد و شاهد پیروزی خود و اربابان جهانخوار خویش را در آغوش می گیرند، دست به این جنایت بزرگ زدند و در لحظاتی دردناک هفتاد و چند نفر مؤمن متعهد و فرزندان برومند اسلام را که هر یک با فداکاری خود نخلی پربار بود، از دست ملت گرفتند که ناگهان صحنه های عظیم شورانگیز و انفجارات بزرگ آدم ساز، از آن فاجعه رخ داد. چنانکه در یک شب که مزدوران امریکایی همه چیز را به هم ریخته و آشفته و جمهوری اسلامی را سرکوب شده پنداشتند، و ملت عزیز را به سوی خود و پشتیبان خود می اندیشیدند، چهره نورانی اسلامی از ورای چهره های نورانی حزب اللّه جلوه نمود و تمام قصرهای تخیلی و آمال شیطانی آنان فرو ریخت. این سیه روزان، انفجاری ایجاد کردند که نور خدا را خاموش نمایند و خداوند قادر به دست مبارک حزب اللّه انفجاری در واکنش آن ایجاد فرمود، که انقلاب اسلامی و همه نهادهای آن چون سدی آهنی و صفی مرصوص از آسیب دهر مصون ماند.
یریدون ان یطف ئوا نوراللّه بافواه هم و یابی اللّه ا لّا ان یتمّ نوره ولو کر ه الکاف رون . مگر شهدای بزرگوار هفتم تیر در مجاهدات سرسختانه خود و فداکاری بیدریغ در راه هدف چه می خواستند جز پیروزی انقلاب و سرنگونی پرچم شیطانی کفر و نفاق، و جز افتادن ماسک ریا و تزویر چهره های کریه و ددمنشانه به صورت خلقی و اسلامی؟ چه بسا اگر این شهادتهای دلخراش واقع نمی شد، آنان با همان خوی شیطانی و با ظاهری فریبنده در صحنه بازیهای سیاسی باقی می ماندند و بی امان ضربه های خویش را به انقلاب و فرزندان راستین آن وارد می کردند و برای اسلام و مسلمانان مظلوم سنگ راه می شدند و با ضربه نهایی امریکا و دیگر ابرقدرتها جمهوری را شکست می دادند، یا لااقل پیروزی را به عقب رانده و راه را طولانی می کردند، ولی این فاجعه غمناک و شهادتهای پی درپی به پیروزی اسلام انقلابی سرعت بخشید.(۵۴۰)
□□□
● تلاش منافقان برای ضربه به اسلام و طبقه محروم ملت
بسم اللّه الرحمن الرحیم
حضرت آیت اللّه آقای مرعشی نجفی - دامت برکاته
تلگراف محترم در تسلیت شهادت شهید محراب و فرزند اسلام، حجت الاسلام والمسلمین، مرحوم شهید صدوقی موجب تشکر گردید. اینجانب متقابلاً به جنابعالی و عموم ملت عزیز و حوزه های علمیه تسلیت عرض، و از خداوند متعال رحمت برای این سرباز فداکار اسلام، که عمری در خدمت به حوزه های علمیه و خدمت به محرومان گذراند و به دست منافقین انتقامجو که کارهایشان خلاصه در ضربه زدن به اسلام و طبقه محروم ملت است، مسئلت می نمایم.
در طول پیروزی انقلاب، از اعمال وحشیانه منحرفان وابسته به امریکا ظاهر می شود که دشمنی با طبقه علما و روحانیون متعهد در رأس برنامه هاست. و شهادت هر یک از این عزیزان مشت آنان را که مدعی طرفداری ملت از آنان است باز نموده. از خداوند تعالی عظمت اسلام و مسلمین را خواستار و از جنابعالی امید دعای خیر برای نظام جمهوری اسلامی را دارم. والسلام علیکم و رحمه اللّه و برکاته.
روح اللّه الموسوی الخمینی(۵۴۱)
□□□
● عدم تضعیف جمهوری اسلامی با اقدامات تروریستی منافقان
بسم اللّه الرحمن الرحیم
حضرت آقای سرهنگ معمرالقذافی، رهبر کشور اسلامی لیبی
پیام تبریک و تسلیت جنابعالی در مورد فاجعه جانگداز شهادت فقیه بزرگوار و شهید محراب حضرت آیت اللّه صدوقی - قدس سره - واصل و موجب تشکر گردید. این شهادتها نه تنها کوچکترین اثری در تضعیف جمهوری اسلامی ندارد، بلکه موجب تقویت و بارور شدن این شجره طیبه خواهد گردید. و این کوردلان منافق با این جنایات بی هدف هرچه بیشتر رسوا شده و نزد ملتهای محروم و مسلمان بی آبروتر خواهند شد. و طراحان اصلی این جنایات یعنی امریکای جهانخوار و همدستان اروپایی و آسیایی او بدانند که ملت قهرمان و انقلابی ما برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی خود آماده اینگونه جانبازیها بوده، و با این جنایات کور و بی هدف میدان را برای این منافقان جنایتکار رها نخواهد کرد. والسلام علیکم.(۵۴۲)
□□□
● خیانت منافقان با نام اسلام
بارالها، امروز اسلام گرفتار منافقانی جنایتکارتر از «نهروانی»هاست که با نام اسلام، آن را می کوبند و با دشمنان اسلام به اسم اسلام و در حقیقت برای چپاول اموال ملتهای مظلوم و محروم و دربند کشیدن آزادگان ملتها سازش می کنند.(۵۴۳)
□□□
● جنایت منافقان به اسم اسلام راستین
ما در یک عصری واقع شده ایم که همه چیز به هم ریخته است. آن که می گوید من مسلمانم یک معنای دیگری است از اسلام برداشت
می کند. آنی که می گوید «اسلام راستین»، یک مسئله دیگری می خواهد بگوید غیر اسلام. آن که اسلام شناس است یک چیز دیگر را می شناسد غیر اسلام. آن که طرفدار حقوق بشر است یک مسئله دیگر را می گوید غیر حقوق بشر. اصلاً الفاظ بکلی از محتوای خودش خالی شده. شما - این را من عرض کردم - شما خودتان بروید دنبالش، ببینید کجا یک لفظی از قبیل این الفاظی که متعارف بوده، عدالت، عدالت اجتماعی - نمی دانم - طرفداری از حقوق بشر، سازمان امنیت کذا - نمی دانم - سازمان کذا، شما دنبال بروید، تعقیب کنید، ببینید کدام یک از اینها محتوای خودش را دارد. کدام یک از اینها، آن معنایی که هست، آن معنا اراده از او می شود. »اسلام« وقتی گفته می شود، این اسلامی که ما می گوییم، اصل نیست؛ آن که اسلام راستین می گوید، بر خلاف همه مقررات اسلام، این جنایت را دارد می کند. آن که تروریست است، می گوید که ما قوای مسلّحه هستیم، ما قیام مسلحانه کردیم. قیام مسلّحانه این است که ما در تلویزیون دیدیم؟! قیام مسلّحانه این است که بچه هایی را بکشند و آتش بزنند؟! این قیام مسلّحانه است؟! این الفاظ عوض شده. معلوم می شود قیام مسلّحانه عبارت از این است و تروریسم عبارت از یک چیز دیگر است! همه چیز این طور است. حالا من اصل مطلبش را القا کردم، شما دنبالش بکنید. اگر پیدا کردید در دنیا یک لفظی را که مطابق معنایش الآن معنا می شود و عمل می شود، به من هم اطلاع بدهید تا من هم استفاده کنم! ولی مطمئن باشید که در قوطی هیچ عطاری این چیزهایی که اینها می گویند نیست و هر چه اینها می گویند و هر چه اینها می کنند، بر خلاف آن مسائلی است که می گویند. حرفش را می زنند، عملشان، کارشان برخلاف اوست. آن که می گوید اسلام، می گوید اسلام، اسلام راستین باید باشد، این اسلامی که اینها می گویند، اسلام راستین نیست، آن وقت یک همچون جنایتی را می کنند به اسم اسلام راستین!(۵۴۴)
پانوشت ها:
۷۳۵- پیام به ملت ایران
۸۳۵- پیام به ملت ایران در سالروز تاسیس جهادسازندگی
۹۳۵- سخنرانی در جمع روحانیون تهران
۰۵۴- پیام به ملت ایران در سالروز فاجعه هفتم تیر
۱۴۵- نامه تشکر به آقای مرعشی نجفی
۲۴۵- پیام تشکر به رئیس جمهور لیبی
۳۴۵- پیام به ملت ایران و مسلمانان جهان در روز قدس
۴۴۵- سخنرانی در جمع مسئولان کاروانهای حج
منبع : روزنامه کیهان


همچنین مشاهده کنید