چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا

خلیلی: برایم دعا کنید!


خلیلی: برایم دعا کنید!
چه آرزوهایی داشت. می خواست با پرسپولیس آقای گل لیگ و آسیا و قهرمان هر سه جام در فصل جدید شود. دوست داشت در تیم ملی بدرخشد و به جام جهانی صعود کند، اما رباط صلیبی کابوس این روزهای محسن خلیلی است که پاره شده و او را مدتها از میادین دور نگه می دارد.
▪ مصدومیت زانویت در چه شرایطی است؟
ـ در مونیخ دکتر پای مرا تست می کند و MRI می گیرد و نظر می دهد تا مشخص شود درصد مصدومیت من چقدر است و کجای پایم مصدوم شده است.
▪ می گویند رباط صلیبی تو پاره شده است.
ـ نمی دانم. در تمرین تیم ملی چند روز دور زمین دویدم و علایم پارگی رباط را در پایم احساس نکردم، اما بعد از برخوردی که در تمرینات با یکی از بچه ها داشتم فشار زیادی روی پایم آمد و تمام زانویم درد گرفت. الان مشخص نیست و بعد از تست پزشکی مشخص می شود رباط صلیبی ام پاره شده یا مشکلی برایش پیش آمده است.
▪ می گویند تو دو، سه ماه قبل مصدوم بودی، ولی خودت ترجیح دادی با همین شرایط ادامه بدهی؟
ـ من در تاریخ ۲۶ خردادماه و در بازی تیم ملی مقابل سوریه اولین مصدومیتم از ناحیه زانو بود که ۳۰ دقیقه با همان شرایط بازی کردم و مشکلی هم نداشتم. بعد از آن زانوی من درد گرفت که گفتند مشکل از مینیسک پایم است که چند روز فیزیوتراپی و آب درمانی کردم. بعد از آن به اردوی اسپانیا آمدم که متأسفانه شاید عجله کردم و زود شروع نمودم که این طوری شد. این شیطنت ها همه طبیعی است؛ چون همیشه همه به نفع تو صحبت نمی کنند. متأسفم که بعضی ها خبر کذب می دهند. چیزی که هست به جای اینکه بیشتر از اینکه مصدومیت یک نفر را جلوه دهند و تیتر بزنند تا روزنامه شان بفروشد، بهتر است برای سلامتی یک بازیکن ملی دعا کنند.
▪ روحیه ات چطور است؟
ـ خیلی خوب است. با بچه های تیم ملی روزهای خوبی داشتم.
صحبتهای بچه ها خیلی به من روحیه می دهد. امیدوارم زود برگردم و برای پرسپولیس مثل فصل گذشته گل بزنم.
▪ هواداران پرسپولیس هم خیلی نگران وضعیت تو هستند.
ـ ممنون آنها هستم. وقتی با تهران تماس می گیرم دورا دور می شنوم که خیلی نگرانند. ممنون آنها هستم و از طرفداران پرسپولیس و مردم ایران می خواهم که مرا از دعای خیرشان محروم نکنند تا سلامتی ام را هر چه زودتر به دست بیاورم.
▪ اگر رباط صلیبی ات پاره شده باشد و ۶ ماه نباشی این دوران را چطور تحمل می کنی؟
ـ امیدوارم این اتفاق نیفتد، اما اگر یک درصد هم این حرف شما درست باشد، امتحان الهی است.
آمادگی هر نوع مشکلی را دارم. به تنها چیزی که فکر می کنم این است که خیلی قوی بر گردم حالا فرقی نمی کند یک ماه نباشم یا ۶ ماه، فقط می خواهم خیلی قوی برگردم.
▪ در این خصوص با دایی صحبت کرده ای؟
ـ بله، در تمامی شرایط دایی در کنار من و بچه های دیگر است و مشکلات ما را پیگیری می کند و می گوید که این اتفاقات در فوتبال هست. خوشحالم که در این شرایط هم باشگاه، هم کادر فنی تیم ملی و هم مسؤولان فدراسیون از من حمایت می کنند.
▪ در یک مصاحبه اعلام کرده بودی که دشمن شاد شده ای، چرا این حرف را زدی؟
ـ گمان می کنم در طول فصل خیلی اذیت شدم. خیلی ها بودند که نمی خواستند موفقیت مرا ببینند. می دانم که الان بعضی ها خوشحال هستند اما بدانند که بعد از بهبود و برگشت به میادین خیلی بهتر از قبل خواهم بود. از تمام کسانی که جویای احوالم هستند و مرا حمایت می کنند، تشکر می کنم.
▪ و اینکه در دربی نیستی؟
ـ برای دربی مطمئن باشید کسانی هستند که به استقلال گل بزنند. شک نکنید اگر به بازی رفت نرسم هم پرسپولیس برنده می شود. دربی برگشت می آیم و دربی رفت را هم جبران می کند. این نیز بگذرد همان طور که آن گذشت.
▪ اما قبول داری که بدون محسن رفت و برگشت دربی لطفی ندارد؟
ـ چه من باشم و چه نباشم دربی برگزار می شود و پرسپولیس می برد. بچه های پرسپولیس با غیرت و تعصبی که دارند استقلال را می برند. خیال هواداران از همین الان راحت باشد که برنده دربی پرسپولیس است.
▪ اما آنها منتظر گلزنی و احترام نظامی تو در دربی هستند.
ـ ان شاءا... برمی گردم و در دربی برگشت همه چیز را جبران می کنم. شاید آنجا هتریک کردم و سه بار به آنها احترام نظامی گذاشتم.
نورا مهدوی
منبع : روزنامه قدس


همچنین مشاهده کنید