جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا


برای «روز مادر» چه تدارک دیده اید؟


برای «روز مادر» چه تدارک دیده اید؟
خیلی ها معتقدند خرید هدیه ای کامل و دوست داشتنی برای قدردانی از زحمتهای مادر، کاری فوق العاده مشکل است.
به همین دلیل ما نیز در آستانه فرا رسیدن هفته زن و روز مادر چند پیشنهاد عملی و استثنایی برای شما داریم تا با کمی تأمل امسال «روز مادر» را برای این فرشته مهربان دلپذیرتر و دوست داشتنی تر کنید.
▪ برای مادرانی که به گل علاقه دارند
هدیه دادن گل همیشه یک روش بی نظیر برای ابراز عشق و علاقه به مادری است که دوستش دارید. گل میخک از گلهای سنتی مناسب این روز است، اما شما می توانید با خرید یک دسته گل مورد علاقه اش از او تشکر کنید.
▪ برای مادران عطر دوست
بیشتر مادران از عطر خوششان می آید و از داشتن عطر یا دئودورانتی خوشبو روی میز آرایش خود لذت می برند. قدری به خود زحمت داده و به دنبال عطر مناسب با رایحه ای خوش بگردید که تا ابد در ذهن و خاطرش بماند.
▪ هدیه برای مادرانی که عاشق کتابخوانی هستند
اگر مادرتان از کتاب خواندن خوشش می آید بهترین هدیه به او همان کتاب است. سعی کنید بفهمید از چه نوع کتابها یا از چه نویسنده ای خوشش می آید. رمان دوست دارد یا غیر رمان؟
▪ هدیه به مادرانی که موسیقی دوست دارند
برای مادرانی که از موسیقی لذت می برند، خرید آلبومهای یک خواننده مورد علاقه اش می تواند پیشنهاد خوبی باشد. البته با توجه به بودجه و یا نیاز مادرتان می توانید به خرید یک ضبط صوت کوچک فکر کنید.
▪ هدیه به مادرانی که دوستدار فیلم و سینما هستند
ممکن است مادر شما از جمله دوستداران سینما و فیلم باشد، اما فرصت مناسب برای رفتن به سینما را نداشته باشد. روز مادر می توانید او را کمی لوس کنید. برایش دو بلیت سینما بخرید تا با پدر خانواده و بدون بچه ها به سینما برود. در ضمن پدرتان هم می تواند به عنوان هدیه «روز مادر» یک روز او را از پختن غذا معاف کند و دسته جمعی یا دو نفری به یک رستوران رفته، او را به صرف غذای مورد علاقه اش مهمان کند.
▪ هدیه به مادران شاغل
برای مادران شاغل تنظیم وقت و برنامه ریزی و مدیریت آن کاری دشوار است. هدیه شما به مناسبت این روز می تواند زندگی را برایش راحت تر و آسان تر کند به عنوان مثل می توانید mp۳player ، دفترچه الکترونیکی، و یا یک برنامه ریز کامپیوتری برایش بخرید. در ضمن مادران شاغل ممکن است به یک مانتوی شیک و نو یا یک کیف مناسب و جدید و یا حتی یک عینک آفتابی امروزی نیاز داشته باشند.
▪ هدیه به مادران خانه دار
مادران خانه دار عاشق تغییر دکوراسیون منزل، ایجاد تنوع و داشتن وسایل جدید در منزل هستند. یک سرویس جدید ظرف، روتختی های نو، پارچه رومبلی جدید و یا یک وسیله جدید از اسباب و اثاثیه منزل آنها را خوشحال خواهد کرد. یک لباس یا پیراهن نو هم می تواند هدیه خوبی باشد.
▪ هدیه به مادران در حال انتظار!
اگر برای مادرانی که در آینده نزدیک قرار است مادر شوند یک هدیه مربوط به فرزندشان کادو بدهید هم خوشحال خواهند شد.
▪ هدیه به مادرانی که عاشق گل و گیاه هستند
چنانچه مادر شما به گل و گلکاری علاقه مند است، یک گیاه جدید برایش بخرید مطمئن باشید او آن گیاه را همانند عشق شما پرورش خواهد داد. وسایل باغبانی نیز هدیه مناسبی برای این گونه مادران است.
▪ اگر هیچ کدام از پیشنهادهای گفته شده را نپسندیده اید می توانید برای مادرتان وقتی از آرایشگاه بگیرید و هزینه آن را بپردازید. یک بلیت برای گذراندن یک روز در استخر یا پارک تفریحات آبی نیز می تواند او را غافلگیر کند. اغلب مادران به قدری سرگرم رسیدگی به بچه و منزل هستند که از خودشان غافل می شوند.
▪ هدیه برای مادر شوهرها در روز مادر
تمامی موارد ذکر شده برای مادر شوهرها هم مناسبند چنانچه هنوز هم تردید دارید که چه هدیه ای برای مادر شوهرتان تهیه کنید حتماً با شوهرتان در این خصوص مشورت نمایید.
طناز زارعی طوسی
منبع : روزنامه قدس


همچنین مشاهده کنید