چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا

تزئین با عکس


تزئین با عکس
نصب عكس در خانه از اقوام و دوستان و فرزندان معمولاً لذت بخش و بسیار جالب است. اما نكته مهم این است كه بسیاری از ما نمی دانیم چگونه باید این كار را انجام دهیم تا این قاب عكس با مدل دیوار شما متناسب باشد و جلوه كند. نكته مهم در این امر آن است كه باید یك نكته را توجه داشته باشید و آن این است كه : «عكس ها یك چیز دائمی نیستند» و «هرزمانی كه خواستید می توانید آن را عوض كنید.»
- لازم نیست همه عكس ها به هم مربوط باشد یا حتماً عكس های خانوادگی را به دیوار نصب كنید. عكس هایی كه انتخاب می كنید می تواند عكس سیاه و سفید بچه هایتان باشد، می تواند عكس گروهی خانواده شما باشد، می تواند عكس یك منظره زیبا باشد و یا ...
- یك شكل روی دیوار بكشید (مثلاً دایره، مربع، مثلث یا هر فرم دیگری كه دوست دارید) و عكس ها را داخل این شكل های كشیده شده قرار دهید. این كار موجب می شود تا عكس های شما مدل خوبی داشته باشند و یك گردش جالبی در آنها ظاهر شود.
- بین هر عكس با عكس دیگر ۳ تا ۶ سانتی متر فاصله قرار دهید.
- عكس های سیاه و سفید روی دیوارهای رنگی بسیار عالی و زیبا جلوه می كند. برای عكس های رنگی ماجرا متفاوت است. بهترین روش برای عكس های رنگی این است كه رنگ آنها با رنگ دیوار هماهنگ و یكرنگ نباشد.
منبع : روزنامه ایران


همچنین مشاهده کنید