جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

تازه تر از تازه تری می رسد


تازه تر از تازه تری می رسد
در هفته ای که آرسنال و لیورپول به برتری رسیدند چلسی و منچستریونایتد به تساوی دست یافتند و از طرفی با تساوی شیاطین سرخ مقابل تاتنهام رقابت در بالای جدول داغ تر از قبل شد. سایت گل در مطلبی به معرفی تیم هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرداخته که در ادامه می خوانید:
● دروازه بان
▪ یوسی یاسکلاینن (بولتون)
دروازه بان فنلاندی در دیدار مقابل ردینگ دروازه خود را بسته نگه داشت تا تیمش ۲ بر صفر به برتری برسد. او در چند صحنه ضربات آزاد را به خوبی مهار کرد.
● خط دفاع
▪ آلن هوتن ( تاتنهام)
وی که در فصل نقل و انتقالات زمستانی به جزیره آمده توانسته همچون زمان حضور در رنجرز خوب ظاهر شود. « آلن» در نخستین گام در بازی مقابل منچستریونایتد ارزش های خود را ثابت کرد.
▪ جاناتان وودگیت (تاتنهام)
حضور خوآنده راموس در این باشگاه تغییرات زیادی را به همراه داشته است چون او توانسته برخلاف مارتین یول از بازیکنان، خوب بازی بگیرد که حکایت از تبحر او دارد. وی در این دیدار جزو بهترین های میدان بود. طرفداران تاتنهام در چند سال اخیر چنین بازی خوبی از تیمشان ندیده بودند.
▪ دیوید وتر(میدلزبرو)
او کنار رابرت هوث بسیار خوب ظاهر شد و همچون سدی مانع عبور مهاجمان نیوکاسل شد. گرت ساوت گیت نیز توانسته تیمی متفاوت با نیم فصل اول روانه میدان کند.
▪ باکاری سانا ( آرسنال)
وی به دلیل حضور مثبت در تمرینات، یک بار دیگر به عنوان بازیکن اصلی راهی میدان شد. او علاوه بر کارهای دفاعی در امور تهاجمی نیز شرکت فعالی داشت تا آرسنال به لطف او ۳ بر یک منچسترسیتی اریکسون را شکست دهد. سرعت بالای او فاکتوری ارزنده برای توپچی ها بود.
● خط میانی
▪ کوین نولان (بولتون)
این هافبک ارزنده تلاش زیادی کرد تیمش با ۳ امتیاز از زمین مسابقه خارج شود. وی در این دیدار یکی از ۲ گل تیمش را به ثمر رساند و مجموع گل های خود را به عدد ۵ رساند.
▪ لاسانا دیارا (پورتس موث)
این بازیکن فرانسوی در فصل نقل و انتقالات زمستانی یکی از پرمشتری ترین بازیکنان بود. وی که سابقه بازی در چلسی را دارد این هفته انگیزه بالایی داشت و مقابل تیم سابق خود خوب ظاهر شد. دیارا مسلماً با این روند خوب فصل آینده در یکی از تیم های مطرح جزیره خواهد بود.
▪ جیمی بولارد ( فولهام)
روی هاجسون سرانجام اولین پیروزی دوران حضور خود در فولهام را مقابل
آستون ویلا تجربه کرد. مربی سوئیسی درباره او گفت:« بولارد در این دیدار همه را شگفت زده کرد.»
▪ جو کول ( چلسی)
او در دیدار مقابل پورتس موث بسیار دونده و باانگیزه بود و به تنهایی فرصت های زیادی را برای تیم به وجود آورد. کول در به ثمر رساندن گل چلسی توسط آنلکا نیز نقش برجسته ای داشت.
● خط حمله
▪ جرمن دفو (پورتس موث)
بازی خوب او سبب شد که تیمش مقابل چلسی بتواند به یک امتیاز ارزشمند دست پیدا کند. دفو تنها ۸ دقیقه پس از به ثمر رسیدن گل چلسی توانست دروازه پتر چک را باز کند. او در این دیدار ۲ یا ۳ فرصت خوب گلزنی داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند.
▪ امانوئل آدبایور (آرسنال)
مهاجم توگویی بار دیگر خود را در جمع توپچی ها مطرح کرد. در شبی که لندنی ها به رکورد شکست ناپذیری منچسترسیتی در خانه پایان دادند. آدبایور ۲ گل به ثمر رساند و در به ثمر رسیدن گل دیگر نقش زیادی داشت. او در ۶ بازی ۹ گل به ثمر رسانده است.
● بازیکن تأثیرگذار
در این هفته علاوه بر بازیکنان نام برده، برد فریدل از بلکبرن، تیم هووارد از اورتون، جیمی کره گر از لیورپول و پاسکال چیمبوندا از تاتنهام نیز بازی های خوبی به نمایش گذاشتند.
● ترکیب هفته
یاسکلاینن هوتون وودگیت وتر سانا نولان دیارا بولارد کول دفو آدبایور
منبع : روزنامه ابرار ورزشی


همچنین مشاهده کنید