شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا


مشخصات کتاب‌شناسی


مشخصات کتاب‌شناسی
نویسندگان کتاب در مقدمه کتاب حاضر یادآور می‌شوند که این کتاب مکمل کتاب قبلی است که با همکاری ویراستاران کتاب حاضر، با عنوان ”مدیریت نوین خدمات عمومی“ (چاپ شده در سال ۱۹۹۳ و در دست چاپ ۱۹۹۶) تدوین شده است. به زعم نویسندگان، نقطه شروع این کتاب مانند کتاب قبلی است و آن ایجاد تغییرات چشمگیر سیاسی، سازمانی و مدیریتی در خدمات عمومی بریتانیا از اواخر دهه ۱۹۷۰ است. کتاب قبلی به ارزیابی اثر این تغییرات بر اصلاحات در بخش خدمات امور پرداخته است. همچنین به تشریح چگونگی مدیریت خدمات عمومی در وضع موجود پرداخته است و تحلیل و نقدی از آن با توجه به سبک مدیریت نوین ارائه شده است.
دیوید فارتهام David Farnham
سیلویا هورتن Sylvia Horton
منبع : شهرداری اصفهان


همچنین مشاهده کنید