شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا

راهکارهای مبارزه با تهاجم فرهنگی


راهکارهای مبارزه با تهاجم فرهنگی
درد دلها در این زمینه زیاد است. ایرانی که قبل از اسلام هم پوشیدگی از مظاهر فرهنگ آن بود بر خلاف تمدنهای دیگر چون یونان که مظهر تمدن غرب است . الان در جامعه اسلامی که باید وضع بهتر باشد می بینیم که خیلی جوانان آرزوی برهنگی و تمدن غرب را دارند.
▪ ایرانی که بر اساس مطالعات اخیر باستان شناسان و همچنین مراجع دینی زادگاه آدم و تمدن بشری بوده است
▪ تنها تمدنی که در طول تاریخ یکتاپرست بوده اند بر خلاف تمدنهای دیگر چون یونان بابل مصر که رب النوع داشته اند
▪ تنها تمدنی که در طول تاریخ نژادپرست نبوده اند
▪ و . . .
● شرح :
▪ ریشه های غرب زدگی را در کجا جستجو می کنیم در حالی که سیاستمداران ما ملیت ایرانی ما را در درجه ۲ نسبت به دین می دانند و گذشته ایران را گذشته ای تاریک و پر از ظلم و فساد می دانند و این در حالی است که این دو مفهومهای کاملا وابسته به هم و جداناپذیر و دو روی سکه خداپرستی اند. دین ما بدون ایرانی بودنمان بمانند تازی وحشی و ایرانی بودنمان بدون دین ما بمانند غرب وحشیست.
▪ در کتابهای درسی نوجوانان ما اسمی از کوروش و داریوش کبیر و تاثیراتی که در تمدن کنونی بشریت داشته اند آورده نمی شود و این در حالی است که مورخین غربی می گویند اگر این دو نبودند آینده بشریت معلوم نیست به چه صورت بود. کوروش ذوالقرنین پیامبر بزرگ الهی که صلح را آغاز کرد و اولین نویسنده حقوق بشر که کتیبه غارت شده او در سازمان ملل به عنوان مظهر آزادی نگهداشته میشود وجالب است بدانیم که اولین کسی که فهمید کوروش همان ذوالقرنین پیامبر الهی است یک هندی بود و جای بسی تاسف است که هنوز هم خیلی از بزرگان ما اسکندر گجستک یونانی را ذوالقرنین پیامبر الهی می دانند. در حالی که خود غربی ها او را فردی همجنسباز میدانند که وقتی ایران را فتح کرد خود را پسر خدا نامید و تخت جمشید را به آتش کشید و چنان نابودی در ایران ایجاد کرد که تاریخ ما از آن به قبل معلوم نیست. او الان اسطوره غرب است و غربیان او را نجات دهنده آزادی غرب از امپراتوری ایران و آغاز پیروزی آزادی بر ظلم میدانند همانطور که فیلمهای ۳۰۰ و اسکندر اینطور نشان میدهند و این دروغهای محض را به نوجوانان خود به عنوان تاریخ آموزش میدهند و خصلتهای ضد ایرانی را در آنان می پرورند. این در حالی است که ما گذشته خود را بس تاریک و پرظلم به فرزندان خود در مدارس و سخنرانیها می آموزیم و تنها همین مانده است که ایران قبل از اسلام را خالی از سکنه معرفی کنیم (۱۲۰۰ سال ابرقدرتی و تمدن شکوهمند و بی نظیر ایران قبل از اسلام به کل انکار می شود). و ما هم تاریخ را برعکس جلوه می دهیم منتها به نفع غربیان. صفتی که اکنون در دولتمردان ما هم جا افتاده و هر کدام قبلی های خود را له می کنند.
▪ در کتابها و سخنرانیهای مذهبیون ما حمله وحشیانه تازیها به ایران ستودنی جلوه میکند که نه به دستور علی و محمد آخرین پیامبر هستی بلکه به دستور عمر ملعون شکل گرفت و تمام کتابهای ایران سوزانده شد به دو دلیل که اگر کفر باشد که باید سوزانده شود و اگر حق که ما آنرا داریم که امیدوارم ما الان مبلغ اسلام آن ملعون نباشیم.
▪ نسل دومیهای ما تبدیل به انسانهایی بدون اندیشه با تفکرات یخ زده و خرافه پرست شده اند و بساط تزویر و ریا پهن کرده اند و هیچ نقشی در پیشرفت ایران ندارند و بتهایی برای خود ایجاد کرده اند که به جای خدا آنها را می پرستند وایران را فقط مشغول در گیریهایی که جز اختلاف چیزی ندارد کرده اند و ایران را ناخواسته از رشد سریع باز داشته اند و این همان دامی است که غربیها برای ما گسترده اند .اگر پیش اینها صحبت از اندیشه و دلیل کارهای به اصطلاح در راستای دینشان را بکنیم متهم به بی دینی و صاحب تفکرات غربی میشویم و دیگر زبان از تکلم باز می ماند.
▪ با این وصفیات خودتان قضاوت کنید که یک جوانی که تاریخ درست ایران را نه از مدارس نه از سخنرانیها یاد میگیرد و با توجه به اینکه آنرا تاریک و پر ظلم می پندارد پس هیچ انگیزه ای هم در او برای مطالعه این تاریخ تاریک ایجاد نمی شود چاره ای جز تکیه زدن به فرهنگ سالها عقب مانده تر از تمدن ایرانی غرب در خود نمی بیند. ببینید با خود چه کرده ایم.
▪ سیاستمداران ما خودشان بدست خودشان مبلغان غیرمستقیم و ناخودآگاه فرهنگ غرب شده اند والا چرا این جوان باید اینقدر در پذیرفتن سخن حق واکنش نشان دهد. چون او نمیداند ما پیروزمندان همیشگی تاریخ بوده ایم و تنها ۲۰۰ سالی ایست که با توطئه غرب عقب مانده ایم.
● از ماست که بر ماست.
▪ تا قبل از ۱۵۰-۲۰۰ سال پیش پارسیان نژاد برتر و بسیار متمدن تر از بقیه تمدنها تصور می شدند وغربیان برای مقابله با قدرت ایرانیان که همیشه از آنها برتر بودند تاریخ هرودوت نمک نشناس را به عنوان اصل تاریخ مرجع خود قرارداده و او را به دروغ "پدر تاریخ" خوانده اند و به فرزندانشان هم همین دروغها را آموزش میدهند و بعد از آن ایرانیان آریایی نژادها نژادی وحشی و بربر معرفی میشوند همینگونه که اکنون تصورات آنها بر این است. وجالب است بدانیم در کتابهای فرزندان ما هم او را پدر تاریخ خوانده و دروغهای او را آموزش می دهند.
▪ پیامبر گرانقدر جهانیان حضرت محمد(ص) بارها در جمع تازیها در حضور سلمان فارسی گفت اینها در نهایت طلایه داران دین راستین خدا خواهند بود. چیزی که حتما در آینده به آن دست خواهیم یافت.
▪ ما زاییده پاکترین نژاد باهوش ترین مردم و کهن ترین و بزرگترین تمدن و مبلغان نهایی راست ترین دین هستیم و سرزمین ما جایگاه تولد آدم و شکل گیری تمدن بشریت و انسانی است و آینده هم مثل گذشته از آن ماست فقط صبر و تلاش ما و اصلاحات اساسی سیاستمداران را نیاز دارد( اینها را بدون تعصب ایرانی و فقط بر اساس تاریخ و کشفیات اخیر در ایران می گویم ).
سید علیرضا صدرالسادات


همچنین مشاهده کنید