پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا

خداحافظ لیگ قهرمانان آسیا


خداحافظ لیگ قهرمانان آسیا
خداحافظ لیگ قهرمانان آسیا... خداحافظ آرزوی ۵ ساله... خداحافظ خاطرات تلخ و شیرینی كه هرگز نیامدید... خداحافظ رؤیاهای بر باد رفته و آرزوهای شكوفا نشده و خداحافظ اشك ها و لبخندهای فرو خورده شده، خداحافظ فریادهای در گلو مانده.
خداحافظ سكوهای ۱۰۰ هزارنفری ورزشگاه آزادی. خداحافظ!خداحافظ كنفرانس های مطبوعاتی قبل از بازی... خداحافظ سفرهای خبرنگاری در كنار تیم... خداحافظ دوستی ها و رفاقت های در هنگام سفر ... خداحافظ خبرنگاران خارجی كه نه به پیشتان آمدیم و نه به پیشوازتان... خداحافظ ای مقایسه بین خودكار بیك ما و لب تاپ های خوش آب و رنگ خبرنگاران خارجی ... خداحافظ آسیا.خداحافظ شور و هیجان تماشای بازی های پخش مستقیم... خداحافظ ای خاطره نیامده هیجان فوتبال آسیایی...تماشای فوتبال از روزنامه، در كنار دوستان خداحافظ.خداحافظ همكاران بدقول كه قرار بود تماس بگیرید و حاشیه های بازی را بنویسید.
خداحافظ قهرها و آشتی های بعد از هر بازی. خداحافظ فریادهای به هوا برخاسته پس از بوسه توپ بر تور دروازه رقیب. خداحافظ ای فریادهای خشم، كه پس از باز شدن دروازه خودی، از شدت ناراحتی ساختمان ۵ طبقه ای ابرار را می لرزاندید.
خداحافظ تیترها... خداحافظ رقابت بین بچه های روزنامه بر سر نوشتن تیتر یك پس از برد یا باخت! خداحافظ تماس های مردمی، خداحافظ خوانندگان عزیز كه بعد از هر بازی تماس می گرفتید و شادی و غم خود را با ما شریك می شدید.خداحافظ آسیا... خداحافظ اختلاف ساعت بین كشورهای مختلف كه گاهی ما را تا نیمی از شب پای اینترنت بیدار نگه می داشتید تاصبح روز بعد نتایج كامل رقابت های گروهی به دست خوانندگان برسد.
چه حسرتی است كه دیگر نمی توانیم بنویسیمتان... چقدر بی فكر بودیم وقتی به شوخی و خنده نوشتنتان را بر گردن دیگری می انداختیم.خداحافظ آی دی كارت های ورزشگاه آزادی... خداحافظ بخش حراست سازمان تربیت بدنی... دیگر برای گرفتن آی دی كارت بازی های آسیایی استقلال پیشتان نمی آییم... می رود تا یك سال دیگر... شاید هم تا ۶ سال دیگر... كسی چه می داند؟
خداحافظ جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی... خداحافظ صندلی های كم تعداد كه برای ما خبرنگاران خارجی به تعداد كافی جا نداشتید... خداحافظ كاغذهای سفید و دوست داشتنی كه حاشیه های بازی را بر رویتان می نوشتیم. خداحافظ خودكارهای ارزان قیمت خبرنگاری كه با قلم پاركر و لپ تاب های خبرنگاران خارجی رقابت می كردید... خداحافظ صف دوست داشتنی فكس كه چند دقیقه طول می كشید بدون آنكه نوبت به ما برسد.خداحافظ چای و شیرینی بین ۲ نیمه كه از سرمای ورزشگاه كم می كرد... گفتم سرما؟!
خداحافظ سرمای دوست داشتنی و پایان ناپذیر ورزشگاه آزادی... خداحافظ نفرین های به هنگام لرزیدن، خداحافظ فرودگاه بین المللی مهرآباد... دیگر نه برای بدرقه استقلال پیش تو می آییم و نه برای همراهی تیم. خداحافظ ازبكستان، كویت وامارات... علاقه ما به شما كمرنگ شد. دیگر نه عزیزی داریم كه به شما سفر كند و نه خود بخت و اقبال دیدن شما را داریم. شاید تا وقتی دیگر... تا وقتی كه لیست اسامی را فكس كنند و تلفن دفتر نمایندگی پست دی اچ ال در تهران را هم از ۱۱۸ بگیرند.
سلام چشم های گریان... منتظرتان نبودیم... حداقل نه به این زودی. امیدوار بودیم كه شما را دیرتر ببینیم. دیرتر از ۶ بازی. دیرتر از حذف زودهنگام... دیرتر از نیمه نهایی غرب... دیرتر از نیمه نهایی مشترك... دیرتر از بازی فینال... دوست داشتیم اشك شوق قهرمانی را استقبال كنیم اما حیف كه بخت و اقبال سرناسازگاری داشت.بگذریم... هرچه هستید و هر وقت كه آمدید قدمتان روی چشم...خوش آمدید به وقت ناامیدی و گریه... اما كاش كه دیرتر می آمدید. خداحافظ لیگ قهرمانان آسیا... خداحافظ جام قهرمانی ۲۰۰۷-.۲۰۰۶ سلام امید و آرزو... سلام به رؤیای ۲۰۰۸-.۲۰۰۷
منبع : روزنامه ابرار ورزشی


همچنین مشاهده کنید