سه شنبه, ۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 23 April, 2024
مجله ویستا


با کمک اعتماد، توجه و آرزو


با کمک اعتماد، توجه و آرزو
● ستاره جادویی خود را پیدا كنید
با تماس گرفتن و در تماس بودن با آرزوهای عمیق خودتان، شما می‌توانید ستاره سحرآمیز خودتان را پیدا كنید.
با حفظ تمركز و احساس آنچه واقعاً می‌خواهید، شما توانایی خلق زندگیتان را زیاد می‌كنید. ابتدا در ذهن و قلبتان سپس با اعمالتان شما در به وجود آوردن آنچه واقعاً می‌خواهید، به‌طور فزاینده‌ای موفق خواهید بود.
وقتی آرزویی داریم كه برآورده نمی‌شود، معمولاً به صورتی از آن می‌گذریم، دیگر به آن توجه نمی‌كنیم و از خواستنش منصرف می‌شویم و اعتمادمان را از دست می‌دهیم. مرد اگر باورش را از دست بدهد، توجهش را از دست می‌دهد، زن اگر باورش را از دست بدهد، اعتمادش را از دست می‌دهد. در هر دو مورد آنها امیدشان را از دست می‌دهند. امید برای در تماس بودن با توانایی‌مان برای احساس كامل آرزوهایمان كاملاً ضروری است.
اعتماد، توجه و آرزوی شدید، تركیبات قدرت هستند. ما به هر سه آنها نیازمندیم. برای پرورش این گرایش‌ها شما باید با چگونگی احساستان و خواسته‌تان در تماس باشید. وقتی شما به خواسته‌تان نمی‌رسید، مهم است به خودتان اجازه دهید عمیقاً ناامید و غمگین باشید. چرا بعضی افراد مشهور و غنی همیشه موادمخدر مصرف می‌كنند و گرفتار نزاع می‌شوند؟
آنها زندگی‌های سخت و پرتنشی دارند، چون خواسته‌ها و احساساتشان قوی است. بعضی وقت‌ها برای رسیدن به بالاترین پله باید تاوان بزرگی بدهید و بعد برای ماندن در آنجا ایثار بیشتری بكنید. ولی تمام این احساسات سخت و شدید نباید زندگی ما را از هم پاره كند در صورتی كه بدانیم چگونه احساس‌های خود را كنترل كرده و احساسات منفی را رها سازیم. احساسات پرشور اغلب می‌تواند مثبت باشد. وقتی دیگران آنچه را شما می‌خواهید به دست می‌آورند، توجه نشان دادن طبیعتاً شما را غمگین و ناامید و ناراحت می‌كند. وقتی دیگران مانع به دست آوردن آنچه شما می‌خواهید می‌شوند، شما احساس حسادت، ناكامی و حتی عصبانیت می‌كنید. وقتی به‌نظر می‌رسد كه ممكن است به خواسته‌تان نرسید، طبیعتاً احساس ترس و نگرانی و تشویش می‌كنید. وقتی شكست می‌خورید یا به حد انتظاراتتان نمی‌رسید، احساس دستپاچگی و تاسف و خجلت می‌كنید. وقتی چیزی را واقعاً می‌خواهید، قبول این خطرات و خطراتی بیشتر از آن طبیعی است.
ارتباط داشتن با احساساتمان به ما كمك می‌كند بیشتر توجه كنیم، درحالی كه رها ساختن این احساسات، اعتماد می‌آفریند. همچنان كه رها ساختن را یاد می‌گیریم و به جلو می‌رویم می‌توانیم برای فراهم شدن امكانات خواسته‌مان آماده باشیم.
وقتی آرزوهایتان قوی هستند، شناخت ذاتی آنچه امكان دارد، مورد توجه قرار می‌گیرد. این فقط برای شما روشن می‌شود. اعتماد و توجه در حال رشد ایجاد شوق كرده قدرت شما را برای خلق خواسته‌تان افزایش می‌دهد. سپس اگر فقط توجهتان را روی خواسته‌تان متمركز كنید، آرزویتان در زندگی‌تان ظهور خواهد كرد. نه تنها تفكرتان خلاق‌تر می‌شود بلكه كارها درست مطابق نظرتان خواهد شد. وقتی كه به خواسته‌تان نمی‌رسید، رمز افزایش توانایی‌تان برای به دست آوردن خواسته‌تان درك احساسات منفی خودتان و سپس رها ساختن آنهاست. همچنان كه یاد می‌گیرید احساس‌های منفی خود را رها سازید، شما با احساس آرزوهای واقعی‌تان تنها می‌مانید. با ارتباط با طبیعت واقعی‌تان بار دیگر قدرت خلق خواسته‌تان را پیدا می‌‌كنید و از آنچه دارید سپاسگزار می‌شوید.
وقتی كه ما قدرت درونی‌مان را برای به تحقق رساندن رویاهایمان درك نمی‌كنیم، با این روش، عمیق‌ترین رویاهایمان را انكار می‌كنیم. همه ما ستاره سحرآمیز آرزوهایمان را داریم. فقط باید همچنان كه اعتمادمان را در هنر به دست آوردن خواسته‌هایمان افزایش می‌دهیم، احساس خواسته‌ها و آرزوهایمان را حفظ كنیم.
اگر شما بتوانید عصای جادویی را حركت دهید و تمام انكارها را كنار بزنید نه‌تنها در زندگی شادتر می‌شوید، بلكه بیشتر از آنچه می‌خواهید فورا به دست می‌آورید. وقتی ما آینده‌مان را باور داشته باشیم، در را برای دریافت بیشتر در زمان حال باز می‌كنیم. ما باید باور داشته باشیم و باید درخواست كنیم. با باوری كه بر پایه تجربه به دست آوردن خواسته‌هایتان است، آگاهی از آنچه می‌خواهید و توانایی احساس كامل خواسته‌هایتان. شما سه عامل از مهم‌ترین عوامل موفقیت را در اختیار دارید.
منبع : روزنامه تهران امروز


همچنین مشاهده کنید