شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا


سال ۲۰۰۶، سالی پر از اتفاقات عجیب


سال ۲۰۰۶، سالی پر از اتفاقات عجیب
سال ۲۰۰۶ سال عجیبی بود؛ سالی پر از اتفاقات خنده دار و بامزه و گاه تلخ و گاه شیرین. این اتفاقاتی که در زیر می خوانید تنها بخشی از اتفاقات عجیب و غریب سال قبل است:
▪ سخنگوی پلیس شهر بن آلمان اعلام کرد یک دزد ناشی که از یک مغازه جواهرفروشی این شهر سرقت کرده بود یک هدیه عالی برای پلیس داشت. این دزد ناشی اثر انگشت هر ده انگشت خود را روی شیشه مغازه جا گذاشته بود تا پلیس به راحتی در عرض چند ساعت او را پیدا کند.
این سخنگو گفت؛ «معمولاً پلیس برای یافتن اثر انگشت سارقان با دردسر زیادی روبه رو می شود و حداکثر بخشی از اثر یک انگشت را پیدا می کند اما این بار این دزد تمام اثر انگشت های خود را در اختیار پلیس گذاشت.»
▪ یک مرد اردنی که به انگلستان سفر کرده بود در اینترنت جست وجو کرد و یک عکس پیدا کرد که با اسکن آن را روی کارت شناسایی که دزدیده بود گذاشت و با آن کارت سعی کرد پول تقلبی را که همراه داشت خرد کند اما بلافاصله توسط افراد شاغل در صرافی به پلیس معرفی شد چرا که عکس برد پیت را روی کارت شناسایی تقلبی خود چسبانده بود.
▪ پلیس وین با یافتن هشت استخوان جمجمه در خرابه های یک خانه قدیمی شوکه شد، اما بعداً مشخص شد که این خانه محل زندگی یک دندانپزشک بوده که جمجمه هشت مرده را برای مطالعه سال ها پیش در خانه اش نگه داشته است.
▪در هند ریش سفیدان یک دهکده پانزده مرد را مجبور کردند برای نشان دادن بی گناهی خود در یک ماجرای سرقت دست خود را روی آتش بگیرند. در هند این اعتقاد وجود دارد که آتش به دست فرد بی گناه صدمه یی نمی رساند.
▪ یک فرد انگلیسی که به دلیل رانندگی در حال مستی بازداشت شده بود پلیس را با یک مار زنده که به همراه داشت ترساند.
▪ در هانوی مردی که ادعا می کرد جریان برق بر او بی تاثیر است، در مقابل چشم بینندگان تلویزیون به دلیل برق گرفتگی درگذشت.
▪ در ریودوژانیروی برزیل مردی که مدعی بود بزرگترین آتش بازی جهان را به راه خواهد انداخت، در میان چهارصد بسته انفجاری زنده زنده سوخت.
▪ دیک چنی معاون ریاست جمهوری امریکا در جریان شکار دوستش را به جای یک گوزن شکار کرد. گلوله چنی به شانه دوستش برخورد کرد و او را دو هفته در بیمارستان بستری کرد.
▪ فرانس ژیور سانی نخست وزیر مجارستان اعلام کرد در انتخابات این کشور و در مراحل تبلیغ برای خود دروغ گفته است.
▪ یک مرد فیلیپینی با اسلحه کمری به زمین محل تمرین تیم راگبی مدرسه پسرش رفت و معلم ورزش مدرسه را تهدید کرد که اگر پسرش را بیشتر بازی ندهد او را خواهد کشت.
▪ چری همسر تونی بلر به دلیل زدن یک سیلی به صورت یک نوجوان اسکاتلندی توسط پلیس این کشور احضار شد و مورد بازجویی قرار گرفت.
▪ در شهر کوبلنز آلمان یک زن جوان مادر مرده اش را در کنار خود روی صندلی جلو نشاند و به سمت شهر نورنبرگ راه افتاد. او نمی خواست پول ماشین نقل و انتقال مرده ها را بدهد.
▪ خلبان یک هواپیمای کوچک خطوط هوایی کانادا که طی پرواز به دستشویی رفته بود به دلیل قفل شدن در، داخل دستشویی گیر افتاد و هواپیما پانزده دقیقه بدون خلبان و با هدایت اتوماتیک ماند.
▪ سه پزشک در هند که کلیه ها و سایر اندام های داخلی افراد مرده را بلافاصله پس از مردن آنها خارج می کردند توسط دوربین های مداربسته شناسایی و دستگیر شدند.
▪ در ساحل عاج یک زندانی مرد و یک زندانی زن که از پنجره سلول های خود در فاصله دو ساختمان همدیگر را دیده بودند با اجازه مقامات زندان با هم ازدواج کردند.
منبع : روزنامه اعتماد


همچنین مشاهده کنید