پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

برای چندمین بار؟


برای چندمین بار؟
رقابت های لیگ برتر انگلستان با برگزاری ۷ دیدار و گذر ۱۱ گل از خط دروازه ها پیگیری شد. آنچه می خوانید نگاهی است به روند كلی بازی های شب اول این هفته.
● بولتون صفر- ویگان ۱
لی مك كلوچ، بازیكن تازه وارد ویگان در دقیقه ۷۶ سومین برد پیاپی تیمش و همچنین سومین باخت متوالی بولتون را رقم زد و گل «مك كلوچ» حاصل همكاری خوب كوین كیلبین و هنری كامارا بود كه در نهایت با شوت از فاصله ۱۸ متری این بازیكن توأم شد. گل «بیانا كوپولوس» كه مورد پذیرش داور قرار نگرفت و فرصت از دست رفته آنلكا در دقایق ابتدایی نیمه دوم، سایر فعل و انفعالات بازی بود.
● چارلتون ۱- منچسترسیتی صفر
هفتمین گل فصل «دارن بنت» چارلتون انتهای جدول را به سمت یك پیروزی ارزشمند رهنمون كرد.مردان والی می توانستند بر تعداد گل های خود بیفزایند اما یكی پس از دیگری موفقیت ها را از دست دادند؛ هرچند موفق شدند برای چهارمین بار متوالی دروازه خود را بسته نگه داشته و این بار یك پیروزی بزرگ به چنگ بیاورند.
● فولهام ۱- اورتون صفر
اولین گل «كلاوس سانسن» به معنای پیروزی فولهام بود. این بازیكن در دقیقه ۶۶ از اشتباه مكارسلی و هاوارد بهره برد و با ضربه ای سنگین دروازه تافی را گشود. در ادامه اندرو جانسون، ملی پوش اورتون یك پنالتی و ۲ موقعیت عالی را از دست داد تا برای چهاردهمین بار متوالی میزبان دیدار فولهام- اورتون پیروزی را به چنگ بیاورد.
● لیورپول۲- ریدینگ صفر
قرمزهای آنفیلد با گل دقیقه ۱۰ كوئیت خاطره پیروزی ۴ بر ،۳ ۱۰ روز پیش مقابل همین تیم در جام اتحادیه را زنده كردند. جیمی كره گر در هفتاد و سومین دقیقه سیصد و پنجاهمین بازی خود برای لیورپول، یك ارسال زیبا انجام داد و كوئیت با فرصت طلبی برتری آنفیلدی ها را قطعی كرد.
● منچستریونایتد ۳- پورتس موث صفر
یونایتد با به ثمر رساندن ۲ گل در ۱۰ دقیقه ابتدایی، پنجمین پیروزی پیاپی خود را در لیگ برتر قطعی كرد.گل اول حاصل ضربه پنالتی ساها بود و دومی به وسیله ضربه آزاد زیبای كریستیانو رونالدو وارد دروازه حریف شد. سراسر نیمه اول در انحصار اولدترافوردی ها بود؛ حال آنكه پورتس موث در نیمه دوم كمی امیدواركننده ظاهر شد و با ضربه كرانیكار تا آستانه گلزنی پیش رفت. منچستریونایتد احساس خطر كرد و با تجدید قوا حملات خود را پی گرفت.سرانجام نمانیاویدیچ، مرد صرب باشگاه در دقیقه ۶۸ با یك ضربه سر بر شكوه جشن بیستمین سالگرد حضور فرگوسن افسانه ای در اولدترافورد، افزود.
● نیوكاسل صفر- شفیلدیونایتد ۱
ضربه سر «دنی وبر» در دقیقه ،۶۸ اولین گل و نخستین امتیازهای بیرون از خانه شفیلد را در رقابت های این فصل به ارمغان آورد.این پیروزی برای تیم رده نوزدهم جدول كه ۷ بازی اخیر را بدون پیروزی پشت سر گذاشته بود، ضروری به نظر می رسید.نیوكاسل و «گلن ر ودر» با این باخت بیش از پیش تحت فشار قرار گرفتند. حتی پیروزی مقابل پالرمو در جام یوفا نیزنمی تواند هواداران عصبانی كلاغ ها را قانع كند.
● واتفورد ۲- میدلزبرو صفر
واتفورد هم نخستین برد فصل را دشت كرد و از طرفی پس از ۳ بازی دروازه خود را بسته نگه داشت. ابتدا «هامیور بوآتزا» فرانسوی ۲۱ ساله این تیم در دقیقه ۶ گل اول را زد و در ادامه «اشلی یانگ» پاس معیوب بوآتینگ به «شوارزر» را قطع كرد و شادی هواداران را افزون كرد. این پیروزی برای هر ۲ تیم معنایی در پی داشت؛ واتفورد برای اولین بار از سال ۲۰۰۰ طعم پیروزی در لیگ برتر را چشید و در سوی مقابل میدلزبرو برای چهارمین بار در ۶ بازی اخیر مغلوب شد.
منبع : روزنامه ابرار ورزشی


همچنین مشاهده کنید