پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا

MSI سری Mega Playerهای جدید خود را عرضه می‌کند


MSI سری Mega Playerهای جدید خود را عرضه می‌کند
شرکت MSI در تایپه تایوان که یک مبتکر تازه وارد به محصولات نمایشی دیجیتال می‌باشد اکنون دستگاه صوتی قابل حمل و چند کاربره از سری Mega Playerهای خود را معرفی می‌سازد. سری جدید Mega Player‌ها که یک پخش کننده کوچک با تاثیرات فراوان می‌باشد، بعنوان جدیدترین ابزار ضمیمه شده به سری MSI Stick به منظور فراهم ساختن شرایط برای کاربران در جهت کسب بهترین تجارب در زمینه سرگرمی‌ها و برنامه‌های نمایشی دیجیتالی طراحی شده است. Mega Player ۵۲۲ نه تنها دارای یک حافظه پایدار ضمیمه می‌باشد، بلکه از یک محفظه کارت SD/MMC برخوردار است که می‌تواند ظرفیت ذخیره‌سازی را افزایش دهد. علاوه بر این، ماجول مخصوص برقراری ارتباط Bluetooth را در دسترس شما قرار می‌دهد که بوسیله آن می‌توانید از تلفن‌های موبایل با کاربرد بدون دخالت دست استفاده نمایید. همچنین می توانید Mega Player ۵۲۲ خود را با جدیدترین نرم‌افزار ارتقا داده و در صورت لزوم از کارآیی‌های جدید و اضافه آن لذت ببرید. فایل‌های مخصوص ارتقای این نرم‌افزار روی سایت وب MSI قرار دارند و از طریق کابل USB قابل دریافت هستند. Mega Player ۵۲۲ اکنون در بازار موجود است. Mega Player ۵۲۲ یک پخش کننده MP۳ بسیار رایج و کاربردی است. در صورتیکه Mega Player ۵۲۲ با Gloss Red Painting همراه باشد ظاهری بسیار شیکتر و گرانتر پیدا می‌کند.
ویژگی‌های اصل‍ی Mega Player ۵۲۲:
۱- دیسک ذخیره‌سازی USB
۲- ۲۵۶/۵۱۲ مگابایت و یک گیگابایت حافظه پایدار روی بورد
۳- پخش موسیقی MPS/WMA
۴- ضبط صدا در (فرمت WAV.)
۵- یادگیری زبان ( کلیدهای A*B)
۶-کاربرد ضبط رادیوی FM ( در فرمت WAV.)
۷- پشتیبانی از ۱۵ حافظه کانال FM
۸- باتری Li-ion قابل شارژ ( ۱۸ ساعت برای مدل W/O Bluetooth و ۱۲ ساعت برای مدل W/ Bluetooth)
۹- صفحه نمایش شیک OLED با دقت ۱۲۸x۶۴ پیکسل
۱۰- سوکت کارت SD/MMC ضمیمه
۱۱- کاربرد بدون دخالت دست Bluetooth
۱۲- پایه اتصال گوشی دو گانه
۱۳- جعبه (جلد) رنگی قابل تغییر
MP۳ Player: دارای استفاده آسان و پخش MP۳ و WMA با دقت بسیار بالا می‌باشد. Mega Player ۵۲۲ در ۵ حالت مختلف EQ (نرمال، راک، جاز، کلاسیک و پاپ) صدای دلخواه و اختصاصی شما را تامین نموده و زمان پخش تا ۱۵ ساعت بدون وقفه را برای کاربر فقط با استفاده از یک باتری قابل شارژ میسر می‌سازد.
● استفاده از Mega Player ۵۲۲ به عنوان یک ابزار ذخیره‌سازی USB
▪ قابل حمل:
این ابزار به همراه حافظه پایدار می تواند بعنوان یک ابزار ذخیره‌سازی USB قابل استفاده باشد و می‌توانید به آسانی موسیقی، تصاویر و اسناد خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. دستگاه ضبط FM ضمیمه، هیچیک از برنامه‌های دلخواه خود را از دست نمی‌دهد.
▪ کاربرد ضبط صدا:
میکروفون‌های سرخود و ضمیمه آن به شما امکان ضبط همه صداهای اطرافتان را می‌دهد. این ویژگی بیشتر برای ضبط در یک جلسه، سمینار یا یک توضیح کوتاه مفید است و بعنوان منشی اختصاصی شما عمل می‌کند.
▪ ماجول OLED:
علیرغم اندازه کوچک آن، تمامی اطلاعات مورد نیاز شما از جمله تنظیمات EQ، وضعیت باتری و زمان track ( آهنگ) و ... را نشان می‌دهد. DLED Backlight آبی‌رنگ آن برای مکان‌های تاریک مفید است. صفحه نمایش آن نیز می‌تواند متن را به زبان‌های مختلف انگلیسی، چینی، اسپانیایی و فرانسوی نمایش دهد.
▪ کاربرد یادگیری زبان (انتخاب قسمت پخش مجدد)
می‌توانید پخش مجدد محتویات قسمت ضبط شده را انتخاب نمایید و برای پخش مداوم و یادگیری یک قسمت را انتخاب کنید. کارآیی آن درست مثل یک دستگاه کوچک یادگیری زبان است.
▪ محفظه کارت ضمیمه SD/MMD:
با استفاده از محفظه کارت SD/MMC می‌توانید براحتی ظرفیت ذخیره‌سازی پخش کننده MP۳ خود را با کارت خارجی SD/MMC افزایش دهید. این روشی آسان برای افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی شده است.
▪ کاربرد بدون دخالت دست Mega Player ۵۲۲BT Bluetooth:
Mega Player ۵۲۲BT یک محصول بنیادی و مهم است که شامل یک ماجول Bluetooth برای فعال ساختن کارآیی‌های Bluetooth می باشد. ارتباط از طریق تلفن‌های موبایل Bluetooth و پس از شروع گفتگوی دو نفره مثل Voice Call Function (دستورات صدا) و Record the conversation (ضبط مکالمه)، قابل استفاده هستند.
▪ پایه اتصال گوشی دوگانه:
پایه اتصال دوگانه در Mega Player ۵۲۲BT شما را قادر می‌سازد تا موسیقی‌های دلخواه خود را با دیگر افراد یا دوستانتان به اشتراک بگذارید و از این زمان دلپذیر و اختصاصی برای گوش‌دادن به موسیقی با فرد مورد نظر خود لذت ببرید.
▪ جلد رنگی قابل تغییر
Mega Player ۵۲۲BT با چند روکش رنگی همراه است که شما می‌توانید رنگ آنرا مطابق با روحیه و یا سایر لوازم خود تغییر دهید. اگر به اطلاعات بیشتری درباره این محصول نیاز دارید به آدرس http://www.msi.com.tw مراجعه نمایید.
پست الکترونیکی: marketing@msi.com.tw

مترجم: شراره حداد
منبع : علم الکترونیک و کامپیوتر


همچنین مشاهده کنید