جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا
۱۲ ایده برای بازاریابی در یک اقتصاد ضعیف
۱- همواره تفکر بازاریابی داشته باشید. یک پوشه برای نگهداری هر نوع ایدهخوبی که به ذهنتان میرسد، اختصاص دهید و نمونهی نامههای مستقیم پستی، آگهیهای تبلیغاتی چشمگیر و هر نوشته یا کاغذی که مربوط به امور تبلیغات میشود را در آن نگهداری کنید تا در آینده بتوانید در نتیجهی هر جرقهای در ذهنتان (اصطلاحاً طوفان ذهنی Brainstorm) از آنها استفاده کنید.
۲ - بازار را هدف گذاری کنید. هر نوع تحول، تغییر و توسعهای را در روند صنعت، اقتصاد و صنایع در ارتباط با حرفه خود زیر نظر داشته باشید. رقبای خود را به خوبی بشناسید و پوشه و فایلی را برای بررسی عملکردهای هریک از آناناختصاص دهید.
۳ - محصولات، خدمات و علایم تجاری خود را گسترش دهید. محصول یا خدمات جدیدی خلق کنید و آنها را به روز نگه دارید. اسامی و عناوین تجاری خوب برای محصولات یا خدمات جدید بسیار حیاتی هستند. محصولات و خدمات خود را همواره نو و بههنگام کنید تا مشتریان پیشرفت شما را مشاهدهکنند.
۴ - یک تیم تشکیل دهید. یک تیم مشاوران بازاریابی یا روابط عمومی متشکل از کارکنان کلیدی درون سازمان خود و خارج از سازمان تشکیل دهید. در همایشهای تخصصی شرکت کنید. نشریات تخصصی بازاریابی را مطالعه کنید. به منظور رسیدن به گزینههای صحیح، با متخصصان بازاریابی خارج از سازمانتان مشاوره کنید.
۵ - بودجه اختصاص دهید. در حال حاضر چه مقدار پول یا بودجه صرفبازاریابی میکنید؟ چه مقدار تمایل دارید که بپردازید؟ درصدی از درآمد ناخالص را که میتواند به بازاریابی اختصاص داده شود، تعیین کنید. سعی کنید که یا از طریقآگهی و تبلیغ و چه از طریق روابط عمومی به صورت ماهانه در بازار حضور خود را اعلام کنید.
۶ - خود را در اذهان زنده و حاضر نگه دارید. روزنامهای یا نشریهای منتشرکنید. مقالاتی عرضه کنید. وب سایت راه اندازی کنید. در پایین هر پست الکترونیکیکه میفرستید، بخش متحدالشکلی را که شامل اطلاعات تماس، آدرس وب سایت و شعار باشد را اختصاص دهید. به موکلان یا مشتریان خود، کارت پستی اعم از تبریک، دعوت یا غیره و یا کارت پستی الکترونیکی بفرستید تا ارتباط تان با آنهاحفظ شود.
۷ - با نشریات ارتباط داشته باشید. بخشی را برای ارتباط با نشریات و کارخبری تشکیل دهند. اطمینان حاصل کنید که با نشریهای کار کنید که سرویسخبری online دارد و دارای صفحات تصویری با کیفیت بالاست.
۸ - به سازمانهای اجتماعی - محلی و همچنین گردهماییها بپیوندید. باسخنرانان در کنفرانسهایی که شرکت میکنید، تماس بگیرید.
۹ - به تماسها و سفارشات به سرعت پاسخ دهید. اگر به هر دلیلی در دسترسنبودید، تماس گیرنده را به شخص دیگری که جانشین شما هستند، ارجاع دهید.
بخشی از وب سایت خود را به نیازهای مشتریان اختصاص دهید.
اطمینان حاصل کنید که برای مراجعه کنندگان به وب سایت و کلاً مردم، تماسبا شما آسان است. همیشه و در همه حال، تماسها و پیامها را پیگیری کنید.
۱۰ - تبلیغ کنید. یک بروشور جدید از محصولات و خدمات خود تهیه کنید و یا آنها را در صورت موجود بودن به شکل بهتری تغییر دهید. سعی کنید شماره تماسی داشته باشید که به راحتی قابل یادآوری باشد. روی تمام محصولاتتبلیغاتی، آدرس وب، ایمیل و شعار خود را همواره بگنجانید.
۱۱ - در نمایشگاهها، حامی مالی غرفههای معروف شوید. گردهمائیهایی را دردفتر خود ترتیب دهید یا در یک سمینار و کنفرانس یا گردهمایی، سخنرانی ایرادکنید.
۱۲ - برای نشریات یا روزنامههای محلی، مجلات بازرگانی محلی و نشریات بازرگانی- تجاری ستون سرمقالهای بنویسید. مقالهای چاپ کنید و آن را برایصنف خود بفرستید.
مرجع: www.systemgroup.net
۲ - بازار را هدف گذاری کنید. هر نوع تحول، تغییر و توسعهای را در روند صنعت، اقتصاد و صنایع در ارتباط با حرفه خود زیر نظر داشته باشید. رقبای خود را به خوبی بشناسید و پوشه و فایلی را برای بررسی عملکردهای هریک از آناناختصاص دهید.
۳ - محصولات، خدمات و علایم تجاری خود را گسترش دهید. محصول یا خدمات جدیدی خلق کنید و آنها را به روز نگه دارید. اسامی و عناوین تجاری خوب برای محصولات یا خدمات جدید بسیار حیاتی هستند. محصولات و خدمات خود را همواره نو و بههنگام کنید تا مشتریان پیشرفت شما را مشاهدهکنند.
۴ - یک تیم تشکیل دهید. یک تیم مشاوران بازاریابی یا روابط عمومی متشکل از کارکنان کلیدی درون سازمان خود و خارج از سازمان تشکیل دهید. در همایشهای تخصصی شرکت کنید. نشریات تخصصی بازاریابی را مطالعه کنید. به منظور رسیدن به گزینههای صحیح، با متخصصان بازاریابی خارج از سازمانتان مشاوره کنید.
۵ - بودجه اختصاص دهید. در حال حاضر چه مقدار پول یا بودجه صرفبازاریابی میکنید؟ چه مقدار تمایل دارید که بپردازید؟ درصدی از درآمد ناخالص را که میتواند به بازاریابی اختصاص داده شود، تعیین کنید. سعی کنید که یا از طریقآگهی و تبلیغ و چه از طریق روابط عمومی به صورت ماهانه در بازار حضور خود را اعلام کنید.
۶ - خود را در اذهان زنده و حاضر نگه دارید. روزنامهای یا نشریهای منتشرکنید. مقالاتی عرضه کنید. وب سایت راه اندازی کنید. در پایین هر پست الکترونیکیکه میفرستید، بخش متحدالشکلی را که شامل اطلاعات تماس، آدرس وب سایت و شعار باشد را اختصاص دهید. به موکلان یا مشتریان خود، کارت پستی اعم از تبریک، دعوت یا غیره و یا کارت پستی الکترونیکی بفرستید تا ارتباط تان با آنهاحفظ شود.
۷ - با نشریات ارتباط داشته باشید. بخشی را برای ارتباط با نشریات و کارخبری تشکیل دهند. اطمینان حاصل کنید که با نشریهای کار کنید که سرویسخبری online دارد و دارای صفحات تصویری با کیفیت بالاست.
۸ - به سازمانهای اجتماعی - محلی و همچنین گردهماییها بپیوندید. باسخنرانان در کنفرانسهایی که شرکت میکنید، تماس بگیرید.
۹ - به تماسها و سفارشات به سرعت پاسخ دهید. اگر به هر دلیلی در دسترسنبودید، تماس گیرنده را به شخص دیگری که جانشین شما هستند، ارجاع دهید.
بخشی از وب سایت خود را به نیازهای مشتریان اختصاص دهید.
اطمینان حاصل کنید که برای مراجعه کنندگان به وب سایت و کلاً مردم، تماسبا شما آسان است. همیشه و در همه حال، تماسها و پیامها را پیگیری کنید.
۱۰ - تبلیغ کنید. یک بروشور جدید از محصولات و خدمات خود تهیه کنید و یا آنها را در صورت موجود بودن به شکل بهتری تغییر دهید. سعی کنید شماره تماسی داشته باشید که به راحتی قابل یادآوری باشد. روی تمام محصولاتتبلیغاتی، آدرس وب، ایمیل و شعار خود را همواره بگنجانید.
۱۱ - در نمایشگاهها، حامی مالی غرفههای معروف شوید. گردهمائیهایی را دردفتر خود ترتیب دهید یا در یک سمینار و کنفرانس یا گردهمایی، سخنرانی ایرادکنید.
۱۲ - برای نشریات یا روزنامههای محلی، مجلات بازرگانی محلی و نشریات بازرگانی- تجاری ستون سرمقالهای بنویسید. مقالهای چاپ کنید و آن را برایصنف خود بفرستید.
مرجع: www.systemgroup.net
منبع : مركز توسعه كارآفرینی
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
اصفهان اسرائیل ایران حمله ایران به اسرائیل انفجار ایران و اسرائیل گشت ارشاد حسین امیرعبداللهیان ارتش جمهوری اسلامی ایران دولت جنگ ایران و اسرائیل سید ابراهیم رئیسی
زلزله سیل تهران قتل هواشناسی ترکیه سیلاب فضای مجازی قوه قضاییه شهرداری تهران سازمان هواشناسی پلیس
فرودگاه قیمت خودرو قیمت طلا یارانه بانک مرکزی بازار خودرو خودرو ایران خودرو قیمت دلار دلار بورس حقوق بازنشستگان
تلویزیون احسان علیخانی رابعه اسکویی سینمای ایران کتاب دفاع مقدس سریال تئاتر موسیقی
چین دانشگاه آزاد اسلامی
رژیم صهیونیستی فلسطین آمریکا عملیات وعده صادق غزه جنگ غزه روسیه وعده صادق سازمان ملل اسراییل حزب الله لبنان طوفان الاقصی
پرسپولیس فوتبال استقلال صنعت نفت آبادان بازی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید لیگ برتر منچسترسیتی بارسلونا کشتی فرنگی سپاهان
هوش مصنوعی گوگل سامسونگ تلگرام فناوری تبلیغات آیفون اپل ناسا
خواب چاقی پیاده روی پزشک چای