جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

روابط خود با مشتریانتان را از طریق ایمیل افزایش دهید


معمولا چگونه ایمیلی برای مشتریانتان می فرستید؟بسیاری از فروشندگان اینترنتی حداقل بخشی از موفقیتشان را مدیون ارتباطات ایمیلی هستند. فرق نمی کند که آنها از این طریق تخفیف ارائه دهند یا تعطیلات ومناسبتها را یادآوری کنند ،مشتریانشان را برای استفاده از محصولشان کمک می کنند،یا آخرین اخباررا می فرستند.شرکتهای معتبر و بزرگ ارتباط خود با مشتریان را از طریق ایمیل حفظ می کنند.عضی اوقات این پیامها بدون هیچ هزینه ای مستقیما به مشتریانی می رسد که دقیقا تصمیم به خرید مورد اشاره شده در این پیام دارند،اما سود حاصل از ارتباطات ایمیلی بعضی مواقع سریع بدست نمی آید ولی خیلی با ارزشتر است .اگر ایمیل شما صداقتتان را به مشتریانتان ثابت کند مطمئنا آنها بین شما و رقبایتان شما را انتخاب خواهند کرد.تناوب خریدشان از شما برقرار خواهد شد(مشتری پروپا قرص شما خواهند شد) و از همه مهتر اینکه آنها اختیاری بازاریاب شما خواهند شد،شما را به دیگران معرفی خواهند کرد.ایمیل محتوی پیام شما هدف ایده آل شما برای جمع آوری بازخورد نظر مشتریانی که خیلی برای شما اهمیت دارند را برآورده خواهد کرد.هیچ کسی بهتر از شما نمی تواند با مشتریانتان حرف بزند ولی برخی رسوم و قوانین عمومی میتواند به تاثیرپذیری پیامتان حسابی کمک کند.
٭به آنها خوش آمد گویی کنید. همیشه بهترین و ساده ترین راه را برای برقراری ارتباطات تنگاتنگ با مشتریان برای حال و آینده انتخاب کنید.هنوز بهترین راه اینست که مشتریانتان را به دریافت ایمیل از شما و خواندن آنها ترغیب کنید.
٭آنها را وابسته کنید.شما بیشتر مشتریانتان را می شناسید و شما بیشتر علایق و نیازهای آنها را می دانید.ایمیل شما باید این موارد را منعکس کند.
٭راه آنها را برای رسیدن به مقصد کوتاه کنید.وقتی اطلاعات مورد نیازشان زیاد است برای خوانندگان بهترین راه ممکن را در اختیارشان بگذارید.در نتیجه آنها به هدف خواهند رسید.
برنامه های زیادی برای کمک به جهت مدیریت لیستهای شما و ساخت و ارسال پیام بدون هیچگونه سرمایه گذاری در نرم افزار و سایر موارد وجود دارد . برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به سایتهایی مانند Roving.com سری بزنید.برنامه های زیادی برای کمک به جهت مدیریت لیستهای شما و ساخت و ارسال پیام بدون هیچگونه سرمایه گذاری در نرم افزار و سایر موارد وجود دارد . برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به سایتهایی مانند Roving.com سری بزنید.
منبع : شبکه رسمی بازاریابی و تجارت الکترونیک


همچنین مشاهده کنید