پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا

‌ ۱۹ مرداد


‌ ۱۹ مرداد
● متولدین فروردین (بره):
خوش بینی ومثبت اند یشی مهم ترین ویژگی و امتیاز تو در این شرایط است كه به هیچ وجه نباید ان را كم رنگ كرده این خوش بینی اراده تو را برای غلبه بر مشكلات دو چندان می كند.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
دورانی پر از وعده های رنگارنگ فرا می رسد باید مراقب احوالات خود بوده و بیهوده تحت تاثیر وعده های فریبنده قرار نگیری دركمال صبر و حوصله برای آینده ی خود برنامه ریزی كن.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
تمام وسایل و امكانات لازم را برای موفقیت در اختیار داری سعی كن ازاین امكانات به بهترین شكل استفاده كرده و از سهل انگاری و یا تنبلی جدا دوری كنی.
● متولدین تیر (خرچنگ):
اهداف خودرا باید با دقت و واقعنگری مشخص سازی وقتی هدف روشن باشد میتوان بایك برنامه ریزی درست وپشتكارجدی خود را به ان رساند.
● متولدین مرداد (شیر):
پیش غریبه ها و نااهلان نباید سفره ی دل خود را گشود و هر حرفی را زد به خصوص مسایل مربوط به كار یا برنامه های آینده ی خود را نباید پیش هر كس افشا نمود.
● متولدین شهریور (سنبله):
به نظر میرسد با پشت سر گذاشتن این بحران دوران تازه ای از شادی و نشاط فراخواهد رسید باید خدا را بخاطر بعضی مسائل جدا شكرگفت و به آینده اطمینان داشت.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز چیزهایی را كه حدس زده بودی كاملا برعكس خواهد شد برای همین بهتر است در مورد بعضی مسائل با دقت وعقلانیت تصمیم بگیری و از خیالات پرهیز كنی.
● متولدین آبان (عقرب):
بعضی از دوستان با استفاده از افكار و اندیشه های تو به موفقیت خوبی دست می یابند اما تو خود قدر این فكرها را نمی دانی و از آنها به طور شایسته بهره نمیگیری.
● متولدین آذر (کمان):
شخصیت تو به گونه ای است كه برمحیط اطراف اثری مثبت خواهد گذاشت روابط خود را با دیگران نباید بر پایه ی دوستی و محبت استوار كرد و از طعنه های این و آن نهراسید.
● متولدین دی (بز):
اتفاقی درافتاد كه تورا كاملا گیج وغافلگیر خواهد كرد بهتر است به جای واكنشهای انفعالی یا تلاشهای بی ثمر با دقت موضوع را بررسی و سپس تصمیم بگیری.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
سعی كن همانطور كه وظایف و تكالیف تو اقتضا میكندعمل كنی مهمترین مساله در زندگی تو وظیفه شناسی و احساس مسئولیت است رمز موفقیت تو در گرو همین موضوع است.
● متولدین اسفند (ماهی):
از نظر مالی ومادی اوضاع رو به بهبودی است در این ماه از سال باید اوضاع مالی خود را طوری برنامه ریزی كنی كه دچار مشكل خاصی نشوی.
منبع : ایران مانیا


همچنین مشاهده کنید