سه شنبه, ۲۸ فروردین, ۱۴۰۳ / 16 April, 2024
مجله ویستا

چند نکته برای تازه دامادها!


چند نکته برای تازه دامادها!
دیگر وقت آن رسیده كه آخرین روزهای دوستی را سپری كنید و به زندگی واقعی قدم بگذارید. به راهنمایی نیاز دارید؟
راهنمایی دادماد!
برای اینكه بقیه عمر خود را با همسر دلخواهتان همراه شوید باید برنامه ریزی كنید و این كار را باید خودتان انجام دهید نه اینكه در انتظار دیگران بنشینید و با لبخند زدن موافقت خود را اعلام كنید. فكر كنید كه چه كارهایی رابایدانجام دهید.
۱ – حلقه:
سعی كنید حداقل در این یك مورد رضایت همسرتان را جلب كنید: شاید لازم باشد حقوق چند ماه كار خود را به خرید حلقه مورد علاقه او صرف كنید. تنها كاری كه باید در روز عروسی انجام دهید این است كه دست چپ و راست خود را از هم تشخیص دهید! برای خرید حلقه كافیست با چهار اصطلاح آشنا باشید: قیراط (كه واحد وزن است)،عیار (كه میزان خلوص طلاست)، رنگ (كه بهتر است زرد مایل به سفید باشد تا زرد مایل به قرمز) و برای سنگهای قیمتی ”تراش“.
۲ – لباس:
فرقی نمی كند كه كت ۶ دكمه بپوشید یا كت ۴ دكمه ،كروات قرمز بزنید یا سیاه، جلیقه بپوشید یا نه، هر طور كه لباس می پوشید باید یك مرد آراسته و برازنده باشید. سعی كنید لباس عاریه ای نپوشید. بهتر نیست كه در شب عروسی لباس نو بپوشید؟
۳ – بله گفتن:
شما موظف هستید بعد از ”بله“ عروس وقتی عاقد متنی می خواند بله بگویید. و اما در مورد اقلیت های دینی، مسیحیان موظفند بعد از مراسم، سخنرانی كوتاهی ایراد كند كه نشانده پایداری آن ها به پیمان عروسی خواهد بود. متن باستانی این سخنرانی چنین بوده است:
من (اسم داماد)، (اسم عروس) را به عنوان همسر قانونی خود از امروز به بعد برگزیده ام تا در روزهای خوش و بد در هنگام ثروتمندی و فقر، بیماری و سلامتی و عشق و دوستی تا روزی كه زنده ایم با هم باشیم.
۴ – ماه عسل:
آن چیزی كه همه دختران و پسران جوان در انتظار آن هستند بهترین روزهای زندگی، شام خوردن روی میزی كه دو شمع روی آن روشن است، گل های معطر، موسیقی رومانتیك و یك اتاق آرام خاطراتی كه هر دوی شما تا آخر عمر به یاد خواهید داشت.
●قبل از روز جشن:
همه تداركات را برای ماه عسل فراهم كنید.
حلقه ها را آماده كنید.
سر وقت به دنبال عروس بروید.
تصمیم بگیرید كه چه كسانی شاهدان عقدتان هستند.

www.ranginkaman.com
منبع : شبکه خبری ورلد نیوز


همچنین مشاهده کنید