چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا

۱۶ خرداد


 ۱۶ خرداد
● متولدین فروردین (بره):
برنامه های جالب تو برای خیلی ها میتواند جذاب باشد اما تو در میان همه ی این شیفتگان به یك یا دو دوست وفادار و صمیمی احتیاج داری كه در سختترین شرایط تو را تنها نگذارند.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
نگاه مردم به كارها و رفتار تو مهم است نمیتوان سر خود را در برف فرو كرد و اندیشید كه چون ما هیچ كس را نمیبینیم دیگران هم ما را نمی بینندقضاوت مردم مهم است و باید به آن احترام گذاشت.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
سعی كن از زاویه ای مثبت به این مسایل توجه كنی بدبینی و منفی بافی جز یاس و سر خوردگی به بار نمی آورد این شیوه توان و استقامت تو را در برابر مشكلات كاهش می دهد.
● متولدین تیر (خرچنگ):
دوستی قدیمی از تو كمك میطلبد كه نباید دست او را رد كرد بیهوده نگران هستی این سختیها بالاخره روزی پایان خواهد یافت امید خود را نسبت به آینده تقویت كن.
● متولدین مرداد (شیر):
سعی كن با تقویت روحیه خود از حجم این مشكلات بكاهی وقتی آدمی از كاهی كوهی میسازد خود را در برابر مشكلات ناتوان میبیند مطمئن باش قدرت و توانایی تو بسیار بیشتر از این حرفهاست.
● متولدین شهریور (سنبله):
خبر مهمی میرسد كه بسیار مسرت بخش خواهد بود از قدیم گفته اند تو نیكی میكن و در دجله انداز ... این مساله نشان میدهد كه امدادهای غیبی از جایی میرسد كه هرگز تصورش را هم نمیكردی.
● متولدین مهر (ترازو):
اینك دوران آشتی و صلح فرا رسیده است پس تو هم بهتر است این فرصت را غنیمت شمرده و بكوشی تا بعضی از دوستیها را ترمیم كنی دلهای شكسته را باید بدست آورد و دوباره پیوند زد.
● متولدین آبان (عقرب):
باید بدانی كه نمیتوان آزادی و اختیار هیچ كس را محدود كرد شاید بتوان پرنده ای را برای چند روز دز قفس كرد اما مطمئن باش كسی كه برنده ای را زندانی میكند خود نیز زندانبان او خواهد بود نه عاشق او.
● متولدین آذر (کمان):
تو را متهم میكنند كه رفت و امد زیاد داری خشم و عصبانیت تو بی مورد است باید آدمی به اندازه ی توان دستهای خود را گشاده كند اعتدال و میانه روی همیشه بهترین راه حل خواهد بود.
● متولدین دی (بز):
گذشته را نباید فراموش كرد باید انها را مرور كر د و درسهای تازه گرفت كسی كه در گذشته خود را محبوس میكند از كاروان زندگی عقب میماند و كسی كه از آن درس میگیرد موفق خواهد شد.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
مراقب رفتار و حرف زدنهای خود باش باید دیپلماسی قوی و كار آمدی داشته باشی تا بتوانی مصالح و منافع خود را از لابلای این روابط پیچ در پیچ تامین نمایی.
● متولدین اسفند (ماهی):
نباید به این زودی مایوس شده و پشیمان گشت فراموش نباید كرد كه افكار مهم برای تحقق خود احتیاج به گذشت زمان دارد بنابراین باید صبر و حوصله داشت و از شتابزدگی پرهیز كرد.
منبع : ایران مانیا


همچنین مشاهده کنید