پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

بازیابی اطلاعات پاک شده از آی پاد


بازیابی اطلاعات پاک شده از آی پاد
امروزه استفاده از دستگاه های پخش کننده فایل های صوتی و تصویری همراه بسیار رونق یافته است و بسیاری از افراد در هر زمان بیکاری همانند مدت انتظار در یک محل، نشستن در اتوبوس و مترو، زمان استراحت یا حتی تعدادی از افراد در زمان صرف غذا نیز اقدام به استفاده از این دستگاه ها می کنند. MP۳/MP۴ player ها از جمله دستگاه هایی هستند که این قابلیت را دارند. پخش کننده های MP۴ علاوه بر قابلیت پخش فایل های صوتی و Mp۳ توانایی پخش فایل های تصویری را نیز دارا است.مدل های مختلفی از این دستگاه ها برای کاربران ارائه شده است. این نوع دستگاه ها نیز دسته بندی های خاص خود را دارند و سری های مختلف آنان می تواند برای افراد حرفه ای یا افراد معمولی باشد و بیشتر این دسته بندی ها با توجه به نیاز کاربران تعیین می شود. iPod یکی از معروف ترین دستگاه های پخش کننده است که از فایل های صوتی و تصویری برای پخش پشتیبانی می کند.
این پخش کننده کوچک که توسط یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری دنیا یعنی شرکت Apple تولید شده است از ویژگی های منحصربه فردی نسبت به دیگر پخش کننده ها برخوردار است. این دستگاه از فرمت مختص به خود دستگاه برای پخش فایل های صوتی و تصویری استفاده می کند.
به همراه این دستگاه مبدل های نرم افزاری ای نیز ارائه می شود تا کاربران فایل های مورد نظر خود را به فرمت سازگار تبدیل کرده و سپس آن را به پخش کننده منتقل کنند و بدین شکل آن را اجرا می کند. با توجه به اینکه ظرفیت حجم این پخش کننده ها نیز همانند همه پخش کننده های دیگر محدود است کاربران همیشه تعدادی از فایل های تبدیل شده را در هارددیسک خود نگهداری می کنند تا در زمان نیاز آن را روی پخش کننده iPod خود منتقل کنند.
فایل های تبدیل شده اگر دچار مشکلی شوند یا از هارددیسک به هر دلیلی پاک شوند بازیابی آنها با نرم افزارهای معمولی بازیابی به راحتی امکان پذیر نیست.
در این مطلب نرم افزاری را برای بازیابی این فایل ها به شما معرفی می کنیم.
Recover My iPod نام نرم افزاری قدرتمند است که به منظور بازیابی فایل های مختص پخش کننده iPod طراحی شده است. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند فایل های پاک شده را در زمانی کوتاه بازیابی کنند. همچنین این نرم افزار قابلیت بازیابی فایل ها از درون دستگاه iPod را به کاربران می دهد و کاربران می توانند فایل های پاک شده در این دستگاه ها را نیز بازیابی کنند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت هایی نظیر بازیابی فایل های.m۴a,.mp۳,.mov, quicktime و jpeg، پشتیبانی از مدل های مختلف iPod مثل iPod, shuffle, iPod Mini, Nano و دیگر دستگاه های iPod ، قابلیت بازیابی فایل از دستگاه بعد از reset کردن و... اشاره کرد. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت GetData است.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.p۳۰world.com مراجعه کنند.
منبع : روزنامه سرمایه


همچنین مشاهده کنید