جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا

معرفی مدل های مرکوری (Mercury)


معرفی مدل های مرکوری (Mercury)
▪ مرکوری - میلان - ۲۰۰۶ ۲۰۰۶ Mercury Milan
مرکوری - میلان (Mercury Milan) خودرویی است چهار در صندوق دار (Sedan) که در کلاس متوسط (Midsize) قرار دارد و بیشتر برای رقابت با مدلهای اروپایی طراحی شده است. از پلت فرم مشترکی با فورد - فیوژن (Ford Fusion) استفاده می کند.از موتوری ۶ سیلندر (V) شکل به حجم ۳ لیتر بهره می برد که قادر به تولید ۲۲۱ اسب بخار نیرو است.انتقال قدرت در این خودرو به چرخهای جلو می باشد.
▪ مرکوری - گراند مارکز - جی اس - ۲۰۰۶ Mercury Grand Marquis ۲۰۰۶ GS
مرکوری - گراند مارکز - جی اس (Mercury Grand Marquis GS) یک خودروی چهاردر صندوق دار (Sedan) است که از طراحی قدیمی تر نسبت به دیگر مدل های مرکوری برخوردار است. از موتوری ۸ سیلندر (V) وی شکل به حجم ۶.۴ لیتر استفاده کرده که حداکثر قدرت ۲۲۴ اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد و انتقال نیرو در مرکوری گراند مارکز به چرخ های عقب است.
▪ مرکوری - مارینر - ۲۰۰۶ Mercury ۲۰۰۶ Mariner
مرکوری - مارینر (Mercury Mariner) یک خودروی شاسی بلند (SUV) است که پایه طراحی آن فورد - اسکیپ (Escape) است. از موتوری ۲‎/۳ لیتری ۴ سیلندر خطی (Line) استفاده می کند که توانایی تولید ۱۵۳ اسب بخار را دارد و انتقال نیرو در آن به هر چهار چرخ است.
▪ مرکوری - مونتگو - ۲۰۰۶ Mercury Montego۲۰۰۶
مرکوری - مونتگو (Mercury Montego) خودرویی است که در گروه چهاردر صندوق دار جای دارد (Sedan) و یکی از لوکس ترین اعضای کمپانی مرکوری لقب گرفته است. از موتوری ۶ سیلندر (V) وی شکل به حجم ۳ لیتر بهره می برد که می تواند حداکثر قدرت ۲۰۳ اسب بخار را برای خودرو فراهم آورد انتقال قدرت نیز به چرخ های جلو و در صورت انتخاب به هر چهار چرخ است.
▪ مرکوری - مونتری - ۲۰۰۶ Mercury ۲۰۰۶ Monterey
مرکوری - مونتری (Mercury Monterey) خودرویی است ون (Van) که بر پایه و اساس فورد - فری استار (Free Star) طراحی و ساخته شده است با سطحی بالاتر و امکاناتی بیشتر. از موتوری ۶ سیلندر (V) وی شکل به حجم ۴‎/۲ لیتر سود می برد که توانایی تولید ۲۰۱ اسب بخار را دارد و انتقال قدرت در این خودرو به چرخ های جلو است.

منبع: www.iranecar.com
منبع : روزنامه ابرار اقتصادی


همچنین مشاهده کنید