پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

دوستی های دخترانه!


دوستی های دخترانه!
۱) نگاهی به دور وبر خودتان بیندازید و منصفانه قضاوت کنید،چند تا رابطه دوستانه دخترانه می شناسید که طول عمرشان بیشتر از ۱سال باشد؟ حالا به روابط دوستانه پسرهای اطرافتان دقیق شوید،شرط می بندم که دست کم همه شما پسرهایی را می شناسید که دوستی های بالای ۷-۸ سال داشته اند.به نظر شما علت این تفاوت در کجاست؟!
۲) معیار های دخترها برای ایجاد دوستی ها معیارها چندان درستی نیست،دخترها می توانند در چند دقیقه رابطه دوستانه جدید ایجاد کنند فقط کافیست که در یک آرایشگاه یا در یک مرکز خرید برخوردی کوچک با هم داشته باشند،از فردای همان روز طرف مقابل به عنوان بهترین دوست دوران زندگی آنها به همه معرفی می شود ،البته حق هم دارند چون همین چند روز قبل با دوست دیگرشان بر سر موضوعی بی ارزش مثلا انتخاب محل کافی شاپ به مشکل خورده اند .دوستی های دخترها پر از حسادت های سطحی است، از حسادت به مارک عطر و مدل ماشین و مارک لباس تا مسافرتی که رفیقشان رفته است،پسرها همیشه آرزو دارند تا دوستشان از سفر لذت ببرد اما در میان دخترها موضوع کاملا برعکس است.
۳) برای شما امکان زیادی وجود ندارد که بتوانید دوستی بین پسرها را از بین ببرید،انقدر ریشه این دوستی ها قوی است که نمی توان با چند نقل قول آنها را از بین برد،از طرف دیگر فقط کافیست بین این گنگ های دوستی دخترانه دو جمله نقل کنید ،بدون اینکه از هم سئوال کنند که اصلا داستان چقدر صحت دارد آنچنان به گیس و گیس کشی مشغول می شوند که رفاقتهایشان از بین می رود.
۴) کافیست که یک روز صبح احساس کنید که حال خوبی ندارید،اینکه مشکل روحی باشد یا جسمی اهمیتی ندارد،مساله اینجاست که شما به عنوان یک پسر می توانید به دوستان خود خبر بدهید ،در کمترین زمان ممکن هر کدام از دوستانتان که بخواهید خودشان را به شما می رسانند،اما اگر دختر باشید که کلاهتان پس معرکه است،دوست اول نوبت آرایشگاه دارد،دومی باید به یک قرار ملاقات برسد،نفر سوم حتما باید در کلاس شیوه توربافی شرکت کند و خب دوست چهارمی هم که ندارید.
۵) برای ذکر میزان ضعف رفاقتهای دخترانه معیار های فراوانی وجود دارد،مسلما دخترها به خاطر حس حسادت،غرور ،خود بزرگ بینی و هزاران مسئله دیگر نمی توانند روی رفاقتهای زمان دار حساب خاصی باز کنند.حالا با دقت به اطرافتان نگاه کنید کدامیک از اطرافیانتان دوستتان هستند خانم محترم.

منبع: وبلاگ نسل نو
منبع : عصر ایران


همچنین مشاهده کنید