جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

۱۱ بهمن


 ۱۱ بهمن
● متولد فروردین (بره):
افکار فوق العاده ای به ذهنتان می رسد و دوست دارید آن ها را برای همه بازگو کنید. کمی بی سیاست هستید. به خاطر داشته باشید که هر از گاهی بی ملاحظه می شوید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
فکر نکنید می توانید با استفاده از روش چه کنم چه نکنیم مشکلی را حل کنید. تنها باید با خودتان روراست باشید و احساس نکنید در یک عشق شرطی محدود شده اید. شخصی سعی دارد در مورد یک موضوع شخصی ساده قانون گذاری کند اما شما فقط به غریزه خود گوش می کنید. در حال حاضر بسیار دقیق و با ارزش است.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
سیارات شما را فراتر از آن چیزی که فکر می کردید، می برند، امروز، روز فوق العاده ای است. ایده های خلاق و فوق العاده ای دارید، که می شود آنها را عملی کرد. شعور و درک شما می گوید که اتفاق مهمی در حال وقوع است، شاید همسرتان متوجه منظور حرف های شما نشود بنابراین لازم است انگیزه و اهدافتان را برای او بیان کنید، در غیر این صورت اشتباه متوجه می شوند و به چیزهای بدتری فکر می کنند.
● متولدین تیر (خرچنگ):
امروز شخصی شما را دعوت می کند.شاید در ابتدا کمی نگران باشید اما کمی بعد عادت می کنید.تاکنون فکر می کردید که یک فرد به خصوص نسبت به شما بی تفاوت است.اما اکنون با او صمیمی تر می شوید.این موضوع اعتماد به نفس شما را بالا می برد.
● متولدین مرداد (شیر):
احتمال زیادی وجود دارد که بین کار بیرون از منزل و زندگی شخصی تان برخوردی پیش آید. ممکن است شریک زندگی تان از شما بخواهد که کاری را انجام دهید در حالی که رئیستان از شما توقع کاری بسیار متفاوت با آن را داشته باشد، اگر خودتان اجازه دهید، سریعاً اضطراب به سراغتان می آید. راه حل این است که بخشی از روز را به کارتان و بقیه را به شریک زندگی تان اختصاص دهید.
● متولدین شهریور (سنبله):
معمولاً به بی تکبر بودن معروف هستید اما امروز برعکس است.دوست دارید هر چیزی بر سرراهتان می آید را بدست آورید.دوست ندارید خودتان را محدود کنیدچه با مردم،چه با تفریح و عشق.باید کمی سعی کنید میانه رو باشید و در همه چیز افراط نکنید.
● متولدین مهر (ترازو):
سیاره ها امروز شما را در حالت زیاده روی قرار خواهند داد و شما مایل نیستید در هیچ موردی خود را محدود کنید.احتمالاً پس از گذراندن چند روز،شما احتیاج به استراحت داشته باشید،در غیر این صورت می خواهید تا آنجایی که می توانید به خود استراحت داده و هر کاری می خواهید انجام بدهید.خودتان هم نمی دانید کی از این کار دست می کشید ولی مراقب غذاهای مغذی و نوشیدنی های که می خورید باشید و گرنه بعد از مدتی احساس می کنید همانند کشتی به گل نشسته اید.
● متولدین آبان (عقرب):
بی توجهی به دیگران فکر خوبی نیست.یکی از اعضای خانواده یا همسرتان رفتاری کاملاً غیر قابل درک دارند و شما خلاف آن را متوجه شده اید.برای اینکه از درستی اوضاع اطرافتان با خبر شوید از روان شناسی درونی تان کمک بگیرید.
● متولدین آذر (کمان):
شما اگر امروز در جاده سفر می کنید ممکن است شاید بهتر باشد کمی محتاط باشید چون هیچکس توجهی به شما در ظاهر ندارد و شما ممکن است کمی خسته شوید. بخصوص اگر دیروز خیلی بخود فشار آورده اید . فقط سعی کنید تمرکز خود را حفظ کنید و به این ترتیب روز را بخوبی و سلامت سپری خواهید کرد.
● متولدین دی (بز):
آیا از درخواستی که از شما برای بیرون رفتن شده متعجبید؟ با توجه به این که افکار عاشقانه شما آن قدر هم که خودتان فکر می کنید پنهان نبوده، جای تعجبی نیست. در حقیقت شما امروز جذاب و گیرا هستید پس عجیب نیست که مورد توجه دیگران واقع شوید. این طور نیست؟
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز کمی سرکش هستید و دوست دارد که از وضعیت موجود سرپیچی کنید. اگر چه نمی خواهید خیلی متفاوت از دیگران گام بردارید. با وجود این تمایل دارید که حرف خودتان را بزنید . اگر تصمیم گرفتید که کارها را به روش خود انجام دهید اطمینان پیدا کنید که احساس کسی را پایمال نکنید و کارها را خرابتر نمی کنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
مادامیکه شما مسرور از اراجیف می باشید خواهران و برادران تقاضاهایی برای وقت دیدار با شما دارند و چون برای قدرت سکوت و آرامش و صلح اشتیاق دارید ممکن است وسوسه شوید آنها را از سر خود باز کنید. اما خوشحال خواهید شد که در انتها این کار را نکرده اید. شما می توانید به لذت بردن از یکی از آن غروب های جادویی که نمی توانید برایش برنامه بریزید خاتمه دهید.
منبع : همشهری آنلاین


همچنین مشاهده کنید