پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا

گپ‌زدن‌های بدون هدف در فرندفید


گپ‌زدن‌های بدون هدف در فرندفید
قرار بود وب‌٢ ابزاری برای رسیدن هرچه سریعتر به هدف باشد، اما حالا باید لابه‌لای این همه سلام و احوالپرسی‌های تکراری، دنبال دو کلام حرف حساب بگردیم!
آیا همه دنیا فرندفید را مثل ایرانی‌ها شناختند و به ترتیب ایرانی از آن استفاده می‌کنند؟ به این منظور سری به صفحه public زدم و حدود صد اکانت افراد خارجی را هم مورد بررسی سطحی قرار دادم. مهمترین مشخصه‌های اکانت فرندفید افراد غیرایرانی‌ای که از نظر گذراندم، عبارت بودند از: وجود تمرکز در اکانت‌های ورودی، نبود نظرات غیرمرتبط در زیر فیدها، کم بودن تعداد نظرات و لایک‌ها نسبت به فیدهای مشابه ایرانی، وجود تعداد بسیار محدود مطالبی که به صورت مستقیم در فرندفید ارسال شده‌اند.
یادم است که اول‌ها، حضور در فرندفید از آن جهت برایم جالب بود که همه‌چیز طبیعی به نظر می‌رسید و چیزهای زیادی برای یاد گرفتن وجود داشت. اما این روزها احساس غربت عجیبی در فرندفید به من دست می‌دهد.
مهم نیست که عده‌ای در فرندفید، دوره‌ای تشکیل داده‌اند و باهم خوشند! اما شخم زدن‌های بی‌مورد، گپ زدن‌های بدون هدف، لایک زدن‌های مافیایی و… مرا به یاد چت روم‌هایی می‌اندازد که جز سرگرمی صرف چیزی در آن‌ها یافت نمی‌شود.
منبع : خبرگزاری ایسنا


همچنین مشاهده کنید