سه شنبه, ۲۸ فروردین, ۱۴۰۳ / 16 April, 2024
مجله ویستا

می خوای چه کاره بشی؟


می خوای چه کاره بشی؟
این دفعه می خوام سراغ بچه های خوب و پرتلاش برم و ازشون بپرسم دوست دارن در آینده چه کاره بشن و چه شغلی رو انتخاب کنن و وقتی سوار بر اسب خیال به سرزمین آرزوها می رن خودشون رو توی چه شغلی تصور می کنن؟البته همه بچه های مهربون و دوست داشتنی میدونن مهم اینه که در هر شغل و مقامی که هستیم تلاش کنیم و با مسئولیت پذیری، اطلاعات بالا، صداقت و راستگویی به کارمون بپردازیم تا موفق بشیم و بتونیم به مردم جامعه خدمت کنیم.
شیلا ۱۱ سال داره و می گه: من دوست دارم معلم بشم و به بی سوادها آموزش بدم تا اون ها هم خوندن و نوشتن و چیزهای خوب یاد بگیرن و باسواد بشن.
پرهام ۱۰ ساله هم می گه: من دوست دارم پلیس بشم و وقتی مردم در حال خواب و استراحت هستن، مراقب اون ها باشم تا اتفاق بدی براشون نیفته.
سروش ۹ ساله هم عنوان می‌کنه: من دوست دارم پرستار بشم تا با مهربونی با بچه ها رفتار کنم و خیلی آروم و بدون درد به اون ها آمپول بزنم.
فردین ۸ ساله هم می گه: من می خوام خوب درس بخونم تا بتونم در آینده شغل خوب و راحتی داشته باشم.او اضافه می کنه: به عقیده مادرم جامعه به همه شغل ها نیاز داره و هر شغلی سختی های خودش رو داره ولی اگه از روی آگاهی و علاقه به کاری مشغول بشیم، موفق تر خواهیم بود.
سوگل ۷ ساله هم می گه: من دوست دارم دکتر بشم تا بتونم همه مریض ها رو خوب کنم. از خدای مهربون می خوام تا به من کمک کنه و من بتونم درس هامو خوب بخونم و به آرزوم برسم.
آرشام ۶ ساله هم می گه: من دوست دارم فضانورد بشم و به آسمان بروم.
سورنا ۱۰ سال داره و می گه: من دوست دارم مهندس بشم و برج بسازم البته به کارهای هنری و ساختن وسایل چوبی و تزئینی هم علاقه زیادی دارم.
بالاخره طلوع ۹ ساله می گه: من خیلی دوست دارم خیاط بشم چون مامانم هم خیاطی می کنه و لباس های زیاد و قشنگی با مدل های مختلف می دوزه. من هم به این شغل علاقه مند شدم و دلم می خواد خیاط بشم.خوب بچه ها ما باید بدونیم که همه شغل ها شریف و با اهمیت است و شما باید باتوجه به علاقه و استعدادهاتون، رشته تحصیلی مورد علاقه تون رو انتخاب کنین و حسابی تلاش کنین و درس بخونین تا برای داشتن آینده ای موفق و درخشان آماده بشین.
منبع : روزنامه خراسان


همچنین مشاهده کنید