جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

تمام دختر خانم ها کم توقع اند


تمام دختر خانم ها کم توقع اند
همسر آینده من می دونی ...
می توانی خوشحال باشی، چون من دختر کم توقعی هستم. اگر می گم باید تحصیلکرده باشی فقط به خاطر اینه که بتونی خیال کنی بیشتر از من می فهمی!
اگر می گم باید خوش قیافه باشی، فقط به خاطر اینه که همه با دیدن ما بگن داماد سراست و تو اعتماد به نفست بالاتره بره. اگه می گم باید ماشین بزرگ و با تجهیزات کامل داشته باشی فقط به خاطر اینه که وقتی هر سال به مسافرت دور ایران می ریم توی ماشین خودمون بخوابیم و بیخود پول هتل ندهیم. اگر ازت خونه می خوام به خاطر اینه که خودم رو در خونه ای کنار تو احساس کنم که تا آخر عمر در و دیوار آن خاطره اش را برایم حفظ کنند و هر گوشه اش یادآور تو باشد!
اگر می گم هر سال بریم یک کشور رو ببینیم، فقط به خاطر اینه که سال ها دلم می خواست جواب این سوال رو بدونم که آیا واقعا هر کجا بری آسمان همین رنگ است؟ اگر تو به من کمک نکنی تا جواب سوالاتم رو پیدا کنم، پس چه کسی کمکم کند؟!!
اگر از تو توقع دیگری ندارم، به خاطر اینه که به تو ثابت کنم چه قدر برام عزیزی! و بالاخره اگر جهیزیه چندانی با خودم نمی آورم فقط به خاطر اینه که به من ثابت بشه تو من رو بدون جهیزیه سنگین هم دوست داری و دوست داشتنمان فارغ از رنگ و ریاست!!

اسعدی
منبع : روزنامه خراسان


همچنین مشاهده کنید