چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا

انار میوه‌ای با دانه‌های شفابخش


انار میوه‌ای با دانه‌های شفابخش
محققین دریافته اند كه انار می تواند به عنوان راهی طبیعی و مطمئن به جای هورمون درمانی در زنان به كار گرفته شود.
Esteragaranate به عنوان تركیبی مشتق شده از انار به عنوان راهی برای رهایی از نشانه ها و عوارض یائسگی در زنان شناخته شده است.
تغییرات هورمونی كه قبل ، هنگام و بعد از یائسگی اتفاق می افتد، اغلب با نشانه های ناخوشایند و ناخواسته ای همچون گرگرفتگی ، عرق های شبانه ، بی میلی جنسی ، بی قراری و حالت هایی شبیه به آن همراه است. تمامی این نشانه ها از قبل ازیائسگی شروع می شوند و می توانند احساس پریشانی،اضطراب و عدم تعادل در زنان را به دنبال داشته باشد.
درست است كه هورمون درمانی ( HRT ) یك راه حل پزشكی كوتاه مدت است ولی خطر سرطان طولانی مدت را درپی خواهد داشت؛ ولی Esteragaranate به عنوان راهی ایمن و طبیعی است كه می تواند جای هورمون درمانی را بگیرد.
Esteragaranate یك تركیب كنترل شده است كه از عصاره و پوست و روغن بذر انار تهیه شده است. این تركیب شامل استروژن ( هورمون جنسی زنانه) كه وظیفه اش متعادل كردن بدن است، استرون كه از لحاظ ساختاری مشابه با استروژن انسانی است ، كامپسترول كه به پایین آوردن كلسترول LDL كمك می كند و سیستم بدن را در برابر تحریكات ایمن می كند و ۱۷- الفا- استرادیول كه یك استروژن ملایم و كمیاب است كه وظیفه اش حفاظت از بافت مغز است، تشكیل شده است.
جایگزین های استروژن در Esteragaranate به زنان كمك می كند تا كنترل زندگی خود را به دست گیرند و عوارض یائسگی را تخفیف بخشند.

منبع:http://www.pomegranatehealth.com
منبع: باغبانی‌امروز
منبع : پرشین بلاگ


همچنین مشاهده کنید