سه شنبه, ۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 23 April, 2024
مجله ویستا

هدیه ای کامل برای کسی که دوستش دارید


هدیه ای کامل برای کسی که دوستش دارید
چگونه و چه هدیه ای به مهمترین شخص زندگی تان می دهید؟ سبدی از شکلات و کارتهای تبریک برای افرادی که در روز تعطیلی مذهبی یا در لیست افراد حاضر در مراسم عید نوروز، مناسب است. اما برای هدیه شخصی که نقشی ویژه در زندگی شما ایفا می کند، بایستی خیلی بیشتر فکر کنید و تدارک ببینید.
اگر تازه کارید و اولین بار است که به شریک آینده زندگیتان هدیه می دهید، چگونه هدیه ای می دهید؟ هدیه ای که هم ساده و هم شیرین باشد.این مقاله کمک می کند تا هدیه ای به شخصی ویژه بدهید حتی اگر یک ماه یا مدتی هم با یکدیگر زندگی کرده اید.
● برای روابطی جدید
▪ جدول کلمات متقاطع
در این مرحله از روابط، بهترین هدیه، هدیه ای کم قیمت است که با فکر و توجه خریداری شود. به علایق عشق جدیدتان اهمیت دهید. مثلاً اگر او از انجام جداول کلمات متقاطع لذت می برد، کتابچه ای که جدیدترین و آخرین چاپ سال است را به او هدیه دهید.
اگر به ماهیگیری علاقمند است، می توانید به او یک قلاب ماهیگیری هدیه بدهید.
یک هدیه کوچک به مانند آنچه در بالا ذکر شد و علایق طرفتان را در آن گنجانیده اید، نشان میدهد شما سعی ندارید که با خرید هدیه ای گران قیمت مهر و عاطفه او را بخرید.
▪ دوم ابراز نمودن
هدیه مهم دیگر می تواند حالت تفریح داشته باشد مثلاً اگر طرفتان به مسابقه ورزشی یا کنسرتی علاقمند است. ۲ عدد بلیط خریداری کرده و همراه یکدیگر به آنجا روید. (البته صندلی تان مقابل انبوهی از صندلی ها یا در مرکز سالن نباشد!). تاریخ و ساعت بلیط را با کارت زیبایی به او تقدیم کنید.
زمانی که طرفتان متوجه شود که در علایق او شرکت کرده اید، حتی اگر هدیه ای که تهیه کرده اید جزء علایق مهم او نباشد، ولی این کار شما را در رسیدن به هدفتان پیروز می کند.
● برای تداوم روابط
اگر ازدواج کرده اید برای روابط دلپذیر و مداوم این چند سطر را بخوانید:
▪ وسیله تفریح را با فراموش کردن تخیلات فراهم کنید
زوجها اغلب عادت هدیه دادن هر هدیه غیر خیالی و کاربردی مثل توستر، جوراب، چنگگ لباس و ... را دارند. مطمئناً این هدایا مفید و کاربردی اند و از نیاز همسرتان به این گونه هدایا کاملاً آگاهند. اما مردان دادن چنین هدایایی را به همسرشان خیلی سخت و نفس گیر دانسته و در خوشایند بودن آن از سوی زن تردید دارند! بنابراین برای زنشان یک هدیه تقریباً غیر کاربردی می خرند. مثلاً دو جین گل رز، یا زیور آلات یا پوسترهای تزئینی. پس می خواهد دل همسرش را با تخیلاتش بدست آورد که از طرفی نشانه بی اعتنایی او به نیازهایش است.
▪ کمتر ولخرجی کنید
ممکن است به مرحله ای از روابطتان برسید که هر دو از خرج کردن در تعطیلات و آخر هفته ها و خرید کردن خسته شده باشید. پس ابراز می کنید که به هیچ چیزی نیاز ندارید، بنابراین چرا مبلغ زیادی را در تفریگاه و در خرید اجناسی که مورد نیازتان نیست به هدر دهید؟
چرا با صدقه موافق نیستید در جایی که هر دوتان پول نقد دارید و معمولاً این پول را برای همدیگر خرج می کنید؟ خرید یک دستگاه قطار برای کودک نیازمندی که در غیر اینصورت هدیه ای از جانب شخص دیگری در یافت نمی کند، این عمل پسندیده می تواند افسردگی روز تعطیل را برای هر دو دریافت کننده و هدیه دهنده برطرف کند. پس خرید یک اسباب بازی برای کودکی بی بضاعت بسیار مفید است.
▪ ساعاتی را با هم سپری کنید
به شریکتان قول یک ماساژ را در روز تعطیل دهید و این در حالی است که همسر شما می خواهد اوقاتی را بدون استرس و راحت باشد. یک روز غذای مورد علاقه همسرتان را از رستوران سفارش دهید و یک وعده غذایی خوشمزه را با همسرتان تجربه کنید. یا برای یک روز خدمتکاری استخدام کنید تا مسئولیت پخت غذا و نظافت منزل را برعهده گیرد. بنابراین شما و شریکتان می توانید به سادگی در منزل خود راحت بوده و از مصاحبت با هم لذت ببرید.
اگر پول کافی برای استخدام مستخدم را ندارید، کودکانتان را برای شب به منزل پدر یا مادر بزرگشان بفرستید، یک فیلم عاشقانه قدیمی را کرایه کنید و غذای مورد پسند همسرتان را سفارش دهید. هر هدیه ای که اجازه دهد تا زمانی را برای تفریح و مصاحبت با همسرتان صرف کنید، عالی است.
هدایای عالی معمولاً هدایایی اند که از آنها سپاسگزاری و قدردانی شود. در مدت تعطیلات فراموش نکنید که از اهمیت همسرتان در حمایت، عشق ورزیدن و آرامش تان، تشکر کنید. آنها این کلمات را تا سالیان دراز به خاطر خواهند سپرد.
اکنون بگویید معیارهای یک هدیه ایده آل برای کسی که دوستش دارید چیست؟

سمیه مظفری
منبع : یاد بگیر دات کام


همچنین مشاهده کنید