پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا

شیوه‌های جدید انتخابات همسر


شیوه‌های جدید انتخابات همسر
شاید خیلی‌ها خیال کنند که وقتی موضوعات مهمی‌همچون طرح تحول اقتصادی و تنظیم بودجه مملکت بر اساس این طرح هنوز تصویب نشده و یا وعده اسطقس دار حضرات آقایان وزیر بازرگانی و رئیس بانک مرکزی مبنی بر فرارسیدن چیزهای ارزان، انتقال یوزارسیف از زندان به مجتمع مسکونی آمن هوتب سوم و ........
مسائل دیگری از این دست هست، دیگر چه جایی برای پرداختن به مباحث مربوط به ازدواج و گرایش‌های مربوط به آن باقی می‌ماند. این فکر به مقدار زیادی از بیخ و بن غلط می‌باشد. غلط زیادی.
شیوه‌های جدید همسریابی: از آنجا که ما همیشه عادت داریم در هر راستایی بلافاصله اقدام به ارائه پیشنهادهای اصولی و اساسی کنیم؛ فلذا در راستای شیوه‌های غیرسنتی همسرگزینی هم چند پیشنهاد راهبردی توی آستین داریم که به شرح و بسط زیر به اطلاع عموم می‌رسانیم.
۱) ازدواج نیمه مستقل: این طرح از سوی سازمان ملی جوانان تنظیم و تدوین شده که به موجب آن یک دختر با یک پسر ازدواج می‌کند ،اما چون هیچکدام هنوز آمادگی لازم اقتصادی را برای رفتن به زیر یک سقف مشترک ندارند؛ بنابراین تا اطلاع ثانوی هر کدام به طور مجزا در زیر سقف منزل والدین گرامی ‌به سر می‌برند تا دستشان باز شود و جرس فریاد بردارد که بربندید محمل‌ها.......
۲) موسسات همسریابی: در راستای گسترش بخش خصوصی و خیلی خصوصی و کم کردن حجم دولت، می‌توان اقدام به تشکیل موسسات همسریابی کرد که آنها زحمت یافتن یک همسر مناسب را بکشند و فقط به ما اطلاع بدهند که کجا برویم و چه کسی را ببینیم. در حقیقت این دستگاه‌ها به جای مین یابی معروف، به «من‌یابی» خواهند پرداخت.
۳) از طریق بلوتوث: می‌شود در اماکن عمومی‌مشخصات و شرایط خود را به همراه کروکی منزل برای دیگران بلوتوث کرد تا هرکس که شرایطش به شرایطمان می‌خورد، در ساعات غیر اداری به همراه بزرگتر خود به در منزل مراجعه نماید. ان‌شاءالله که وصلت سر بگیرد.
▪ حرف آخر: در این راستا پیشنهاد‌های دیگری هم هست که فعلا خجالت می‌کشیم، چون نه وقتش هست و نه هم که جاش. عجالتا همین پیشنهاد‌هایی را که عرض شد جدی بگیرید تا بعد.

رضا رفیع
منبع : روزنامه جام‌جم


همچنین مشاهده کنید