پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

انگشترهای راز گشا!


انگشترهای راز گشا!
آیا تا کنون این سوال برایتان پیش آمده که هر انگشت برای انداختن انگشتر چه معنا و مفهومی دارد و آیا انداختن انگشتر در یک انگشت بخصوص نشان دهنده یک مفهوم عمیق است؟
در این مقاله که برایتان از سایت مردمان، انتخاب کرده ایم با مفاهیم مختلف انداختن انگشتر به هر یک از انگشتهای دست آشنا می شوید.
● انگشت شست
انگشت شست نشان دهنده قدرت اراده در فرد است. این انگشت با خود درونی فرد در ارتباط است. وقتی به شما گفته می شود در انگشت شستتان انگشتری بیندازید، به دقت مراقب تغییراتی که در زندگی شما رخ می دهد باشید. این انگشتر قدرت اراده شما را تقویت خواهد کرد.
● انگشت اشاره
انگشت اشاره نشان دهنده قدرت، رهبری و جاه طلبی است. این انگشت نشان دهنده یک نوع قدرت خاص است. این مسأله بخصوص در گذشته دور وقتی پادشاهان قدرتمند در انگشت اشاره خود انگشتر می انداختند بیشتر نمود داشت. در نتیجه، انداختن انگشتر در این انگشت به شما در این زمینه کمک می کند.
● انگشت وسط
انگشت وسط نشان دهنده فردیت و هویت فرد است. این انگشت که در وسط قرار گرفته است نشان دهنده یک زندگی متعادل و متوازن است. انداختن انگشتر در این انگشت به شما کمک می کند زندگی متعادلی داشته باشید.
● انگشت انگشتری(چهارم)
انگشت چهارم انگشت انگشتری شماست. انگشت انگشتری دست چپ رابطه مستقیمی به قلب دارد. به خاطر همین است که حلقه ازدواج در این انگشت انداخته می شود. این انگشت همچنین نشان دهنده احساسات و خلاقیت در فرد است. انداختن انگشتر در انگشت چهارم دست راست به شما کمک می کند در زندگی خود خوشبین تر باشید.
● انگشت کوچک
انگشت کوچک نشان دهنده همه چیز در روابط شماست. این انگشت نشان دهنده روابط ما با محیط بیرون می باشد و دقیقاً مخالف شست است که به خود درونی ما اشاره دارد. این انگشت نشان دهنده رفتار ما با دیگران است. انداختن انگشتر در این انگشت به شما کمک می کند روابط خود را تقویت کنید، بخصوص در مورد ازدواج. به ارتقای روابط کاری هم کمک می کند.
● انتخاب انگشتری
«انگشترها» در میان سایر جواهرات اهمیت بیشتری دارند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید هر انگشتری دستتان کنید، بهتر است در مورد نوع جواهری که می خواهید دست کنید با یک متخصص صحبت کنید. این انگشتر، چه یک انگشتر الماس یا انگشتر نامزدی یا عروسی یا هر انگشتر دیگری باشد، نمی توان زیبایی آنها را به عنوان جواهرهایی شیک نادیده گرفت. پس فقط به دلایل باورها و اعتقادهای مذهبی نیست که خیلی ها انگشتر به دست می کنند، این موضوع می تواند جنبه مدگرایی هم داشته باشد.
منبع : روزنامه قدس


همچنین مشاهده کنید