پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا

موهبت عشق را با دیگران تقسیم کنید


موهبت عشق را با دیگران تقسیم کنید
چگونه می توانیم حتی نعمت هایی که در این زندگی شگفت آور برایمان خلق شده است را جبران کنیم ؟ اگر راهی وجود داشته باشد ، به اعتقاد من آن است که هر لحظه از زندگی ما باید کاملا با عشق همراه باشد و با عشق زندگی کردن یعنی عشق خود را به هر کسی که می بینیم و هر کاری که انجام می دهیم هدیه کنیم .
دوست داشتن دیگران ، بزرگترین موهبتی است که می توانید به دنیا عرضه کنید . وقتی شما ، دوست داشتن خود را کم یا زیاد با دیگران تقسیم می کنید ، با ارزش ترین قسمت وجودیتان را تقسیم می کنید . این تقسیم ، با ارزش و افتخاری برای دریافت کننده است و افتخاری برای خودتان به عنوان فردی بخشنده نیز می باشد و افتخاری برای منشاء آن عشقی که جاری شده است . امروز، فردا و هر روز پشت سر هم می آیند ، شما صدها بار فرصت دارید تا عشق خود را با یک تماس یا لبخند یا از طریق یک کلمه یا فکری ترحم آمیز به طرق آشکار یا پنهان با مردمی که می شناسید یا هرگز آنها را نخواهید شناخت ، تقسیم کنید . قلبتان را بگشایید . بگذارید تا رودخانه ی عشقتان طغیان کند . طولی نمی کشد که عجیب ترین راز را کشف خواهید کرد که : هر چه بیشتر عشق خود را رها کنید ، عشق بیشتری به دست خواهید آورد!
عشق مانند نوری تابان عمل می کند ، هر چیزی که با آن تماس پیدا کند ، آن را روشن می کند و هر قابی را با نور خودش روشن می کند .
هر چه بیشتر دوست بدارید ، با عشق بیشتری زندگی می کنید ، هر چه بیشتر به دیگران عشق بورزید ، آنها نیز به شما بیشتر عشق می ورزند .
بدین طریق ، موهبت عشق شما از شخصی به شخصی ، از قلبی به قلبی و همین طور تا آخر به افراد دیگر منتقل می شود .
آیا عشق یک معجزه نیست ؟
هرگز پایانی برای مفهوم عشق شما به دنیا نخواهد بود . . .

http://delsoookhte.blogfa.com/cat-۲.aspx
توسط پویا روحی علمداری
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید