پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا
هنگام انتقاد بر روی مشکل تمرکز کنید
▪ با طرح بهموقع موضوع، بدون تاخیر انتقاد کنید و انتقاد خود را به شخص موردنظر بیان کنید نه به دیگران.
▪ مشکل یا رفتاری را که میخواهید تغییر کند به طور شفاف و واضح بیان کنید.
▪ با دقت توضیح دهید که چرا این رفتار نمیتواند پذیرفته شود و چگونه بر روی کار تاثیر میگذارد.
▪ از فرد بخواهید که دلایل سوءرفتار خود را توضیح دهد. سعی کنید از حالات تهاجمی و تمسخرآمیز بپرهیزید.
▪ بر روی مشکل تمرکز کنید نه بر روی مسائل شخصی. از شخص بخواهید که پیشنهاداتی برای چگونگی حل مشکل ارائه دهد.
▪ حمایت خود را در پیدا کردن راهحل ارائه و بر سر اقدامات مناسب توافق کنید.
منبع : خبرگزاری ایسنا
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران سریلانکا حجاب کارگران رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی پاکستان رئیسی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم مجلس
کنکور سیل حقوق تهران شهرداری تهران فضای مجازی هواشناسی پلیس سلامت قتل فراجا زنان
قیمت خودرو دولت خودرو قیمت دلار قیمت طلا دلار بانک مرکزی بازار خودرو ایران خودرو سایپا بورس تورم
نوید محمدزاده ترانه علیدوستی تلویزیون سریال کتاب سینمای ایران تئاتر سینما شعر مهران مدیری
کنکور ۱۴۰۳
اسرائیل آمریکا رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه روسیه چین طوفان الاقصی اتحادیه اروپا ترکیه عملیات وعده صادق
فوتبال پرسپولیس استقلال فوتسال بازی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تراکتور تیم ملی فوتسال ایران بارسلونا رئال مادرید لیگ برتر
هوش مصنوعی فیلترینگ وزیر ارتباطات تبلیغات همراه اول ایلان ماسک ناسا فناوری اپل نخبگان
سلامت روان کمبود پرستار یبوست سرکه سیب دوش گرفتن