پنجشنبه, ۳۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 18 April, 2024
مجله ویستا

رفیقانه


رفیقانه
اگر قرار است به دیدار کسی بروید که تا به حال او را ندیده اید، پس راهی ندارید جز این که به اولین ملاقاتتان با این فرد اهمیت زیادی بدهید.
سر وقت رسیدن خیلی مهم است هر چند امروزه عده ای که خودشان را با کلاس می دانند به طور عمد دیرتر از ساعت قرار حاضر می شوند و بعد مرتب از شلوغی خیابان ها و ترافیک یا خرابی ماشین شان حرف می زنند اما هیچ کدامشان باورکردنی یا مورد قبول نیست چون اصولا قضیه با کلاسی با سر وقت رسیدن هماهنگ تر است تا هر وقت رسیدن
بعضی ها از بس در فکر سر وقت رسیدن هستند یادشان می رود موها و ظاهرشان را در آینه مورد قضاوت خودشان قرار دهند هر چقدر هم زیبا و خوش تیپ باشیم، باز هم نیاز هست که با آینه ( که صاف و صادق ترین موجودی است که این روزها می شناسیم) هم گفت وگویی داشته باشیم.
آراستگی ظاهر نه در حد اغراق آمیز و فشن می تواند محبوبیت و مقبولیت ما را در نظر ملاقات کننده افزایش دهد، اگر هیچ وقت آدم خوش لباس و شیک پوشی نبوده اید، این مهم نیست.
مهم این است که جلسه اول باید مدل شما برای تمام ملاقات هایی باشد که با این فرد خواهید داشت، اگر در اولین دیدار به ظاهر اهمیت زیادی داده اید لازم است این کار را با همان وسواس در جلسه های بعد هم تکرار کنید.
و الی فرد ملاقات شونده نسبت به شما و فریبکار بودنتان شک می کند و این اصلا اتفاق خوبی نیست.
منبع : روزنامه خراسان


همچنین مشاهده کنید