پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

هدیه گرفتن، چه لذتی داره!


هدیه گرفتن، چه لذتی داره!
هدیه گرفتن، برای همه به خصوص شما بچه ها خیلی شیرین و لذت بخشه. می خوام بدونم شما گل های مهربون و خوش زبون چطوری موقع گرفتن هدیه تشکر می کنین.
▪ نوشا کوچولو که ۶ سال داره می گه: چه خوبه هرکسی می خواد واسه ما بچه ها کادو بگیره ما رو همراه خودش ببره تا خودمون انتخاب کنیم. آخه بزرگ ترها نمی دونن ما کوچولوها به چه چیزهایی بیشتر علاقه داریم.
▪ رسام ۷ ساله هم به لحظه شیرین گرفتن هدیه اشاره می کنه و می گه: نمی دونین اون لحظه چه ذوق و شوقی داره! البته گاهی وقت ها بعد از باز کردن کادو، تو ذوقمون می خوره ولی مامان به من یاد داده همین قدر که همه به یادمون هستن و واسمون هدیه می خرن ارزش داره و ما باید خوشحال باشیم و حتما تشکر کنیم.
▪ صبای ۸ ساله هم می گه: هدیه گرفتن خیلی خوبه و هرچه قدر هم که از هدیه مون خوشمون نیومده باشه نباید طوری رفتار کنیم که کسی که واسمون هدیه آورده ناراحت و دلخور بشه.شهپر ۸ ساله هم عنوان می کنه: من موقع گرفتن هدیه با لبخند و شادی از کسی که واسم هدیه رو گرفته تشکر می کنم تا متوجه بشه که من خیلی خوشحال شدم و او هم خوشحال بشه.او می گه: مامانم می گه همه دوست دارن هدیه ای که می خرن دلخواه طرف مقابل باشه وی چون سلیقه ها مختلفه نباید از دیگران انتظار داشته باشیم که همون چیزی که ما دلمون می خواد بهمون هدیه بدن.کیانا ۹ ساله هم با بیان این که خوب نگه داری کردن از کادو خیلی مهمه می گه: بهتره ما بچه ها از همه وسایل و اسباب بازی هامون به خصوص هدیه هایی که دیگران واسمون می یارن خوب مواظبت کنیم.او ادامه می ده: من هدیه هام رو که بیشتر اسباب بازیند توی کمد اتاقم نگه داری می کنم و با گردگیری و مرتب و منظم گذاشتن اون ها پس از تمام شدن بازی، از اون ها خیلی خوب مراقبت می کنم.
▪ عماد ۱۰ سال داره و می گه: من تمام چیزهایی رو که تا به حال از دوستان و بستگان هدیه گرفته ام به عنوان یادگاری نگه می دارم و هر کدوم از اون ها من رو به یاد خاطره های خوب گذشته می اندازه.
او اضافه می کنه: سجاده کوچولویی که پدربزرگم چند سال پیش به خاطر خوندن نماز اول وقت به من هدیه کرده بود همیشه من رو به یاد خاطره های شیرین پدربزرگم که الان دیگه در بین ما نیست، می اندازه و با دیدن اون سجاده همیشه یک فاتحه برای پدربزرگ می خونم و به یادش می افتم.
▪ سونیا ۸ ساله به هدیه های تولدش اشاره می کنه و می گه: وقتی کوچولو بودم مامانم واسم جشت تولد گرفت و همه برام هدیه آوردن من هم که هنوز عاقل نشده بودم از میان اون همه هدیه ۲، ۳ تا رو که خیلی ازشون خوشم اومده بود انتخاب کردم و به مامانم گفتم از بقیه هدیه ها خوشم نمی یاد.او ادامه می ده: اون روز مامانم از کار زشت من عصبانی شد و این اشتباه بزرگ رو به من تذکر داد و حالا که بزرگ تر شدم از کار زشت خودم خجالت زده و پشیمونم و به مامانم قول دادم که دوباره این کار زشت رو تکرار نکنم.خب، بچه های عاقل و دوست داشتنی؛ امیدوارم شما جزو بچه هایی باشین که قدر هدیه هاتون رو می دونین و از اون ها خوب نگه داری می کنین بهتره این رو بدونین، هدیه حتی اگه یه شاخه گل هم باشه خیلی ارزش داره. تشکر و قدردانی رو هم پس از گرفتن هدیه فراموش نکنین.

عابدیان
روزنامه خراسان
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید