چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا

ناصرالدین شاه صاحب برج میلاد


ناصرالدین شاه صاحب برج میلاد
فی الواقع از تایمی که برادر دوم چارخانه ای مابعد تناول توخمه، برج رفیع میلا د را ساخته و آن را جهت فاز بردن ملت ، بنا نهادند این عبارت پر طمطراق هر یوم و چارون حرف و حدیث های زیاده بوده همچنان که در ایام اخیر یک راس آدم کلا ف به ازای هر متر مربعه، قیمتی معادل چهار میلیارد تومان بر آن گذاشته است؟!
عناصر خلقتی چون اکبر خان میثاق فوتبالی هرگاه شکست عشقی آن هم به صورتیه تیمی می خورند فی الفور هوس می نمایند که از برج میلا د، خود را به پایین پرتابون کنند تا ضمن کسب شهرت از نقطه اوج (؟) به زمین، اوستاد شوند؟! جل الخالق علی الا صول وقتی جناب پر زیدنت به شکلی بدفرم، مافیای نامرد را از بازار خرتوخر مسکن به بیرونی راندند، ایشان من حیث راه انداختن یک فقره کاسبی جدیده به امر اشتراک دکاکین میلا د، اهتمام کرده قصد آن دارندکه از برج الفارسی، پول سیاهی، دودره نمایند لیکن زرشک چون هستند اخوانی به سان دکتور کوردان که به علت سواد بالا تر از تصمیم کبرا، افکار شوم مافیا را معدوم نمایند.
دیگر آنکه صف مدعیان برج مربوطه علی الخصوص در تایم قریب به افتتاحیه فزونی یافته چنان که اصغر آقا نیز گفتن کرده شخصا طی یک فقره قرارداد با رئیس بلدیه، یک باب دکان را در طبقات میانی، خریداری می نموده اند تا با احداثیه یک فروشگاه لباس نسوان، زمینه جذبون انواع پارمیداهای بی ساکشن را فراهم آورند؟! فی الکل اما برج میلا د جزو تمدن و ما ترک خاندان قاجار به شمار آمده و مامانی مهدعلیا دستور فرموده اند که امورات صدارت بر مکان مربوطه به دست ما سپرده شود لیکن شخص ناصرالدین شاه هم اهتمام نموده اند که در راس برج یک پنت هاوس عشرون من باب سکونتیه بانو کاندلیزا رایس ایجادون نمایند ایضا در طبقات میانی چندین فقره حرمسرا با تکنولوژی های کامفیوتری، بناگردد که جماعت مربوطه علی الخصوص میرزا مظفرالدین خان، زیاده روی نکرده و به قاعده ای خودکشی وار، عملیات نکنند؟ عارض به حضورتان رجا داریم که تب اسپورتینگ را فراگیر کرده تا آنچا که گاری خری مخصوصیه مامانی مهد علیا را به شکلی خفن آمادون کرده وبا سرعتیه یاللعجب به سوی برج میلا د، تاخت و تاز نموده تا فی الکل مکان مربوطه را خر یداری کرده و دیزاین های بومی قجری را پیاده نماییم؟! ضمنا ما بعد سند خوردن آنجا به هیچ وجه امکانیه خودکشی و پرتابون از بلندی را به انواع جنبندگان علی الخصوص اکبرخان اوتی نمی دهیم ایضا اگر خرمش رمضان هم هوس خودکشی نمود تا از زیر بار سخت یونجه های نامبرده خلاصون گردد باید در کف خودکشی از ارتفاع بماند.
بیت تضمینی:
برج میلا دی که ساخته شده به یک عمری
می خریمت به قیمت دو کفتر، یک پارمیدا، دو قومری

نویسنده : مهدی دل روشن
منبع : روزنامه مردم‌سالاری


همچنین مشاهده کنید