پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا

۷ نکته درباره دکوراسیون پاییزی


۷ نکته درباره دکوراسیون پاییزی
با تغییرات کوچکی در رنگ و طرح می‌توانید فضایی مناسب با فصل را به وجود آورید. در فصول سرد هر خانه‌ای احتیاج به فضای گرم دارد که در آن احساس آرامش و گرمای کافی وجود داشته ‌باشد. کافی است که در هر فصل یک یا چند عنصر چیدمان را تغییر دهید تا به یک چیدمان متفاوت و متناسب با آن فصل خاص دست پیدا کنید.
همان‌طور که در این تصویر می‌بینید، با اضافه کردن کوسن‌هایی با رنگ‌های تیره و تند در فضای اتاق نشیمن و پذیرایی، محیطی گرم و پر انرژی خلق می‌شود.
استفاده از آباژورها و چراغ‌های رومیزی دراتاق نشیمن می‌تواند نوری زیبا را به محیط اضافه کند. استفاده از نور زرد به ایجاد حس گرما در فضا بسیار کمک می‌کند.
با تغییراتی کوچک در ساختار چیدمان اتاق نشیمن می‌توانید فضایی مناسب با فصل پاییز را به وجود آورید. برای مثال صندلی‌ها و مبلمان را اطراف شومینه و یا وسیله گرمازای اتاق بچینید. بهتر است صندلی‌ها نزدیک به هم و به گونه‌ای باشد که گفتگو راحت انجام شود.
می‌توانید پارچه‌های بافتنی و پتوهای نازک را روی صندلی و مبل بیندازید تا چهره اتاق نشیمن‌تان عوض شود و فضای گرمی ایجاد شود.
روی کابینت‌های آشپزخانه هم می‌توانید از همان تکه‌های پارچه‌ پشمی که در اتاق نشیمن استفاده شده‌است، به‌کارببرید تا نمایی یکدست و یکنواخت در خانه به وجودآید.
برای ایجاد حس گرمای بیشتر در خانه از قاب عکس، تابلوی نقاشی و مجسمه‌ها و وسایل تزئینی با رنگ‌های گرم و تیره در چیدمان خانه استفاده کنید. این کار به ایجاد فضای گرم و صمیمی در خانه کمک می‌کند و موجب القای حس گرما در فضای خانه می‌شود.
منبع : روزنامه سلامت


همچنین مشاهده کنید