سه شنبه, ۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 23 April, 2024
مجله ویستا

باورهای شما اعتبار و موجودی محبت را تعیین می‌کنند


باورهای شما اعتبار و موجودی محبت را تعیین می‌کنند
معمولا انسان‌ها چیزهایی از گذشته‌شان را به زمان حال می‌آورند و همین مسأله آن‌ها را از داشتن یک بینش صحیح و شفاف نسبت به آینده نیز باز می‌دارد. بنابراین خوب است که یاد بگیریم خودی را که از گذشته با خود به همراه آورده‌ایم بخشیده و بگذاریم به همان زمان بازگردد.
همه ما می‌خواهیم که به موفقیت برسیم و مدارج آن را طی کنیم. این چیزی است که هر کسی می‌خواهد، اما عده کمی‌ حاضر می‌شوند بهای آن را بپردازند.
موفقیت برای همه ما قابل دسترس است با این حال عده کمی ‌آن را بدست می‌آورند. موفقیت یک عادت است و در واقع رمز و رازی در خود ندارد. موفقیت یک طرز تلقی است؛ یک پوستر که روی آن نوشته‌ایم : «من استحقاق داشتن تمام آن چیزها را دارم».
موفقیت از سیستم باورهای شما آغاز می‌شود و سیستم باورهای شما از اینجا آغاز می‌شود که در مورد خودتان چگونه فکر می‌کنید. احترام به خود اولین و مهمترین کلید موفقیت است. ابتدا لازم است یک تصویر شخصی مثبت از خود را بپذیرید. چیزی که شما در راه موفقیت به آن نیاز دارید در درجه اول خودتان هستید و بعد اطمینان، اعتماد، قوت قلب و جرأت.
در ابتدای سفرتان به سمت موفقیت، بخشیدن خودتان و سایرین به خاطر اشتباهات و شکست‌هایی که مرتکب شده‌اید قدم اول به شمار می‌رود.
بخاطر داشته باشید که شما سایرین را به سمت خود جذب می‌کنید، تنها و تنها به خاطر چیزی و کسی که واقعا هستید.
هنگامیکه شما انسان مثبتی هستید و درباره خودتان احساس خوبی دارید، افرادی با همین طرز فکر را سمت خودتان جذب می‌کنید و عکس آن نیز در مواردی صادق است که در فرایند اعتقادی و باورهایتان، نسبت به خود منفی باشید. چنانچه محبت و عشق را یک حساب بانکی فرض کنیم، این باورهای شماست که اعتبار و موجودی آن را تعیین می‌کند.
شما در آستانه دری که به سمت موفقیت باز می‌شود خیلی سریع متوجه خواهید شد که هیچ راه میان بری وجود ندارد. هیچ کدام از ما قادر نیستیم تمامی ‌جزئیات زندگی خود را مدیریت کرده یا بر آنها مسلط شویم. اصرار بر این کار تنها به یأسمان خواهد انجامید.
منبع : خبرگزاری ایسنا


همچنین مشاهده کنید