جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا
تفاوت عکاسی هنری با عکاسی تبلیغاتی
میدانیم امروزه درگویش تمام شاخه های هنری از جمله عکاسی هنری این روش مورد استقبال است که به واسطه آن ، هنرمند بر اساس ذهنیت خود اثر آفرینی می کند و مخاطبین هر یک بر اساس ذهنیت شخصی خود استنباط می کنند و حتی ممکن است برداشت هیچ یک از مخاطبین کاملا" با نیت و انگیزه اصلی هنرمند منطبق نگردد. این مقوله نه تنها نقطه ضعف کار به حساب نمی آید بلکه این روش گویشی، یک نقطه قوت بزرگ محسوب می گردد. چرا که هنرمند بر این باور است که کار او به تعداد مخاطبین معانی جدید پیدا می کند و خود اثر، از محدوده ذهن وی فراتر می رود . اما سمت و سوی هنرهایی که در خدمت تبلیغات قرار می گیرند از جمله عکاسی تبلیغاتی کاملا" متفاوت است . به طوری که در عکاسی تبلیغاتی همواره تلاش بر این است تا مخاطب آن استنباطی را بکند که عکاس در نظر دارد و هر چقدر که عکس بتواند ذهن مخاطب را در فضای از پیش تعیین شده بیشتر حرکت دهد موفق تر عملکرده است. پر واضح است که کنترل دقیق ذهن مخاطبین کاری بسیار مشکل است و با توجه به تفاوتهای فراوانی که بین افراد هر جامعه حتی کوچکی وجود دارد لزوم رعایت ظرافت های متفاوتی اعم از حسی و منطقی در هر عکس تبلیغاتی احساس میشود.
http://kiani.akkasee.com/plist/۱۱
منبع : مطالب ارسال شده
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
اصفهان اسرائیل ایران حمله ایران به اسرائیل انفجار ایران و اسرائیل ارتش جمهوری اسلامی ایران دولت حسین امیرعبداللهیان جنگ ایران و اسرائیل دولت سیزدهم جنگ
سیل زلزله هواشناسی قتل تهران ترکیه سیلاب فضای مجازی قوه قضاییه شهرداری تهران سازمان هواشناسی پلیس
فرودگاه قیمت خودرو فرودگاه مهرآباد یارانه قیمت طلا بانک مرکزی خودرو بازار خودرو ایران خودرو قیمت دلار بورس دلار
تلویزیون احسان علیخانی تبلیغات سینمای ایران کتاب دفاع مقدس سریال تئاتر موسیقی
چین دانشگاه آزاد اسلامی
رژیم صهیونیستی فلسطین آمریکا عملیات وعده صادق غزه جنگ غزه روسیه وعده صادق حماس اسراییل حزب الله لبنان طوفان الاقصی
پرسپولیس فوتبال استقلال صنعت نفت آبادان لیگ قهرمانان اروپا بازی رئال مادرید لیگ برتر منچسترسیتی بارسلونا کشتی فرنگی سپاهان
گوگل هوش مصنوعی سامسونگ تلگرام فناوری اپل آیفون وزیر ارتباطات ناسا
سلامت چاقی پیاده روی درمان و آموزش پزشکی پزشک چای