پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا

قدرت برتری که حقیقتا به شما عشق می‌ورزد...


قدرت برتری که حقیقتا به شما عشق می‌ورزد...
شاید هر روز، به هر منوال، ما در حال آشکار ساختن حقایقی از زندگی که در اطرافمان وجود دارند، هستیم. چه بخواهیم و چه نخواهیم و چه در مورد آن اطلاعی داشته باشیم یا نداشته باشیم، تمام چیزهایی که در زندگی ما هستند به وسیله افکار، گفتار و رفتارمان در نظر دیگران آشکار می‌شوند.
زندگی ما طوری پایه‌ریزی شده که برای رسیدن به موفقیت باید مانند یک ارکستر سمفونی در کنار یکدیگر و در نهایت هماهنگی و‌ هارمونی کار کنیم و در عین حال از نیروهای طبیعی که برای خوشبختی و سعادت ما آماده به‌کار هستند کمک بگیریم.
زمانی‌که متوجه شدید باید دقیقا چه چیزی را آشکار سازید، آن وقت باید اهداف و نیات خود را مشخص کرده، توجه خود را متمرکز کنید، تصویری از آرزوهایتان را مجسم کنید، درست مثل اینکه در حال حاضر برایتان رخ داده‌اند، متشکر و قدردان باشید، برای انتخاب‌های مناسب بعدی به جلو گام بردارید، تصور کنید که برای همیشه هیچ‌گونه نگرانی، شک و تردید و ترسی وجود نداشته و آزاد و رها هستید.
زمانی که برای پشتیبانی و حمایت خود را با کائنات همسو بسازید، چیزی نخواهد گذشت که شاهد اسرار و معجزات زندگی و زندگی کردن خواهید شد.
قدرت برتری را انتخاب کنید که حقیقتا و کاملا شما را دوست می‌دارد و به شما عشق می‌ورزد.
هنگام طراحی نقشه رسیدن به موفقیت، بهتر است از خوش‌بینی و توانمندی کمک بگیرید. یک تصویر ذهنی کاملا روشن از آرزوهایتان مجسم کنید و سعی کنید در این راه دقیق، روشن و منحصر به فرد عمل کنید.
هر زمان و هر لحظه حس کامیابی خود را زنده نگه دارید.
اجازه ندهید افکاری نظیر کمبود، محدودیت یا چشم و هم‌چشمی ‌به ذهنتان وارد شوند. فقط با این حقیقت روبرو شوید که فراوانی بی حد و حصری در کائنات وجود دارد که برای همه افراد از جمله شما کفایت خواهد کرد.
در افکار، گفتار و رفتار خود عقاید نیرومند، مثبت، و پشتوانه‌دهنده را به کار بندید.
طبق چیزی که اعتقاد دارید درست است، عمل کنید. مطمئن باشید به هر چیزی که فکر می‌کنید، گسترش پیدا خواهد کرد؛ جایی که توجهتان را به آن معطوف می‌کنید، باید درست همان جایی باشد که آرزوهایتان در آن قرار گرفته‌اند.
سعی کنید در همه موارد زندگی، گیرنده خوبی باشید. از هدایا، اسرار، و معجزات با روی باز استقبال کنید و خیلی بازتر با مسائلی نظیر شادی، عشق و نعمت‌های فراوان برخورد کنید.
قدردان نعمات زندگی خود باشید. هر تجربه، هر رابطه و هر سکه یک ریالی که کسب می‌کنید، همه و همه هدایایی هستند که به آن شکل بخصوص خودشان را آشکار ساخته‌اند. می‌بایست نسبت به هدایایی که مانند سیلی پرخروش به سمت شما سرازیر می‌شوند، آگاهی داشته باشید و از تک تک آن‌ها قدردانی کنید.
نسبت به خود و دیگران سخاوتمند باشید. هر چیزی که ببخشید دو مرتبه چند برابر شده و به خودتان بازمی‌گردد و این نمودی از کائنات است که شما برای دریافت آن باید آماده و خواهان بوده و توانایی‌اش را داشته باشید.
برای زمان حال، خودتان را آماده کنید. اگر در گذشته باشید، احساس گناه و پشیمانی به شما دست خواهد داد. اگر زندگی خود را از آینده پر کنید، با ترس مواجه می‌شوید. شما حالا در زمان حال هستید و توانایی این امر را دارید که ثروتی بی‌حد و اندازه و نعماتی فراوانی را خلق کنید.
هر روز که از خواب بلند می‌شوید با خود عهد ببندید که سرمایه‌های درونی و موفقیت خود را بیش از پیش آشکار خواهید ساخت و طوری زندگی می‌کنید که زندگیتان سرشار از ثروت، فوق‌العادگی، دوست داشتن، جذابیت، سلامت و پر از تجربه‌های جدید باشد!
منبع : خبرگزاری ایسنا


همچنین مشاهده کنید