چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا

در رینگ بوکس


در رینگ بوکس
کارگردان: چارلز راس داتون. فیلم‌نامه: شریل ادواردز، بازیگران: مک رایان، عمر راپس، تونی شالوب، کری واشینگتن، تیم دالی، چارلز اس. داتون. مدت ۱۰۱ دقیقه.
این درامی براساس شخصیت جکی کالن است؛ زنی‌که در دنیای کاملاً مردانهٔ بوکس، مدیر برنامه است و نقش آفرینی مگ‌رایان که با این فیلم می‌خواهد با تصویر شناخته‌شده‌اش به‌عنوان ”بازیگر کمدی رومانتیک“ مقابله کند. او هم با پیرنگ فیلم باید کلنجار رود که چندان باورپذیر نیست و هم با دیالوگ‌ها، که کمکی به فیلم نمی‌کنند.
رایان در نقش جکی کالن، دختر یک مربی بوکس برای رئیس از خودراضی یک باشگاه بوکس در کلیوند کار می‌کند. او که از مسئولیت‌های ملال‌آور و خودستائی‌های بالادست‌هایش به ستوه آمده، روزی‌که یکی از کارچاق‌کن‌ها (شالوب) به او توهین می‌کند و توانائی‌هایش را به مسخره می‌گیرد و او را به چالش می‌طلبد، بعد از تلاش زیاد، در واقع یک بوکسور ”می‌خرد“. از اینجا، داستان جذاب می‌شود، به‌خصوص با لباس‌های چشمگیر مگ‌رایان و نمایش عضلات پیچیدهٔ عمر راپس. پایان فیلم، با وجود قابل پیش‌بینی بودن، تماشاگر را با خود همراه می‌کند و حالا گویا، وقت ساختن راکی ۶ هم فرا رسیده است.
منبع : نشریه دنیای تصویر


همچنین مشاهده کنید