پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا

هواکش حمام


هواکش حمام
هواکش موضوعی ضروری در حمام است زیرا باید هوای گرم و نمناک را بعد از حمام از محیط خارج نمود تا هوای نمناک باعث از بین رفتن حمام و ایجاد کپک نگردد . بهتر است به جای یک کلید دستی این هواکش ها دارای یک تایمر خودکار باشند . بعد از هر حمام این هواکش باید به مدت ۲۰ دقیقه روشن باشد و وجود تایمر شما را از زمان گرفتن و مراقبت دائمی خلاص می کند . در حال حاضر هواکش های حمام سر و صدای کمتری از گذشته تولید می کنند و همین موضوع باعث می شود در صورت عدم وجود تایمر فراموش نماییم که آن را خاموش کنیم .
به تناسب اندازه هواکش و فضای حمام نیز توجه کنید .
میزان سر و صدای ایجاد شده نیز در قیمت هواکش ها نقش مهمی دارد . و هر چند همه علاقه مند به داشتن ارام ترین هواکش ها هستیم باید ان را با بودجه خود منطبق کنیم .
همچنین دقت کنید که نمای هواکش با سایر تزئینات حمام همخوانی داشته باشد . هواکش ها در رنگ های مختلفی وجود دارند که معمول ترین انها سفید و قهوه ای است و گاهی دارای لوازم جانبی مثل چراغ و یا دستگاه کنترل حرارت نیز هستند . هواکش ها نمناکی و گرما را از محیط حمام خارج کرده و هوای ان را تازه و دلچسب می کنند .
امروزه مدل های مختلفی از هواکش ها در بازار موجود می باشد . بعضی از این هواکش ها به صورت سقفی هستند ، بعضی قابل نصب در دیوار و بعضی در کنار دوش ها . هواکش های شبکه ای سقفی به همراه چراغ زیباترین نما را ایجاد می نمایند .
منبع : P۳۰world


همچنین مشاهده کنید