سه شنبه, ۲۸ فروردین, ۱۴۰۳ / 16 April, 2024
مجله ویستا

مجموعه لوازم حمام


مجموعه لوازم حمام
مجموعه لوازم هماهنگ استفاده شده در حمام می تواند نمای یک سوئیت هماهنگ و زیبا را به حمام ببخشد . این سری وسائل از انواع قدیمی تر تا انواع جدید وجود دارد . لوازم مردن تر کوچک تر و ساده تر هستند و از لوازم قدیمی تر و سبک های ویکتوریایی می توان در حمام های با نمای قدیمی تر و بزرگ تر استفاده نمود .
اگر حمام کوچک است از مجموعه لوازم گوشه ای استفاده کنید و اگر حمام بزرگی دارید از وان ها و دست شویی های تزیینی و ستون های زیبا بهره مند شوید .
معمول ترین لوازم حمام عبارتند از : دست شویی ، وان ، دوش و تشت یا یک دست شویی جدا برای شستن لباس .
بهتر است لوازم ارایشی و نظافتی کوچی را که در حمام استفاده می کنید درون جعبه های زیبا و فانتزی قرار دهید تا به نوعی به عنوان لوازم تزئینی نیز در نظر ایند .
در اکثر حمام های امروزی از قفسه ها و کابینت ها نیز در کنار سایر لوازم استفاده می شود . اگر از کابینت ها یا کمد های بلند در حمام استفاده می کنید چوب لباسی های را برای اویزان کردن لباس ها و حوله ها درون انها قرار دهید .
همچنین می توانید از میزهای گردان کوچک برای قرار دادن اسپری ها و شامپوها و .... استفاده کنید .
در صورت کمبود جا گیره های مربوطه به اویزان نمودن حوله ها را بر روی در نصب کنید . می توان از جا لباسی های چند طبقه استفاده نمود و حوله های مختلف و رنگی زیبا را درون انها قرار داد . همچنین می توانید قلاب های تزینی و زیبا را در پشت در یا کنار وان نصب کنید تا ربدوشامبر یا حوله خود را به ان اویزان نمایید .
استفاده از قفسه های دویاری در حمام های کوچک و گنجه و کابینت در حمام های بزرگ ، صندلی ها و نیمکت های رنگی به حمام شما زیبایی و صمیمیت اضافه می کند .
در حمام های امروزی به جای قفسه های پلاستیکی از قفسه های چوبی یا شیشه ای استفاده می شود . در بالا و پایین قفسه ها نیز معمولا چراغ هایی را قرار می دهند .
منبع : P۳۰world


همچنین مشاهده کنید