شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا

دست شویی حمام


دست شویی حمام
در قدیم تمامی دست شویی های مورد استفاده در حمام ها سفید و از جنس چینی بودند اما امروز انواع شکل و سایز و طرح و جنس و همچنین قیمت در مورد این دست شویی های مشاهده می شود . این دست شویی ها یم توانند بر روی کابینت یا یک ستون زیبا یا جتی بر روی یک پیشخوان قرار داده شوند . در هنگام خرید دست شویی باید به تناسب ظاهر ان با حالت کلی دکوراسیون حمام و تناسب حجم ان با بزرگی حمام توجه داشته باشید . یک دست شویی زیبا و مدرن جلوه خاصی به حمام می دهد که البته هزینه ان معمولا زیاد است . ارزان ترین دست شویی ها همان دست شویی های چینی سفید قدیمی به شکل مستطیل یا دایره یا بیضی می باشند .
بعضی از دست شویی ها مخصوص نصب در گوشه ها هستند و بعضی بسیار بزرگ و به همراه ستون ها و کابینت های جانبی . در صورت استفاده از پیشخوان توجه کنید که جنس پیشخوان را متناسب با دکرو حمام انتخاب کنید .
گاهی نیز دست شویی را بر روی سطح یک میز در داراز جنس ضد اب نصب می کنند تا هم لوله ها را پوشش دهد هم به عنوان کمد مورد استفاده قرار گیرد . این حالت صمیمت و گرمای بیشتری ایجاد می کند و امروزه مورد توجه بیشتری قرار گرفته است .
می توانید دست شویی قدیمی خود را نقاشی کنید یا در صورت امکان از دست شویی های دست ساز با نقش و نگارهای زیبا بهره مند شوید . شخصیت های کارتونی ، گلها ، ماهی ها و حیوانات نقاشی های مناسبی بوده و باعث جذابیت حمام برای کودکان می شوند .
جدیدترین مد در این زمینه دست شویی های شیشه ای است که باعث وسیع تر جلوه نمودن حمام نیز می شود .
امروزه اناوع دست شویی ها در بازار موجود است و این لوازم نقش مهمی در دکوراسیون حمام ایفا می کنند . بعضی از انواع انها نیز بسیار جالب و جدید می باشند مثلا یک دستشویی مسی درون ۲ لایه شیشه ، یا دست شویی هایی به شکل گل نیلوفر . دست شویی های همجنس و هم رنگ وان .
منبع : P۳۰world


همچنین مشاهده کنید