جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

کابینت های درون حمام


کابینت های درون حمام
کابینت های حمام در انواع کاملا کاربردی تا کاملا تزئینی در بازار موجود می باشند . می توانید این کابینت ها را سفارش دهید تا کاملا مطابق با فضا و دکور حمام شما طراحی شوند . مدل های استاندارد درون بازار نیز بسیار زیبا هستند و انواع مدرن و ساده و براق ان تا مدل های تزیینی تر و کلاسیک تر در بازار موجود است . در حمام های کوچک بهتر است از کابینت های اینه دار استفاده کنید تا در عین زیبایی و کاربردی بودن استفاده موثر از فضا را نیز امکان پذیر سازند .
اینه ها هم فضای حمام را بزرگتر جلوه می دهند و هم قفسه های پشت انها مکان مناسبی برای نگه داری لوازم ارایشی و بهداشتی است . کابینت های با اینه های ساده و زیبا برای حمام های مدر امروزی بسیار مناسب خواهد بود . سعی کنید سلیقه شخصی خود را در انتخاب کابینت ها هم دخالت دهید و انها را از جنس با کیفیتی انتخاب نمایید . از شیشه های طرح دار بهره بگیرید و برای مدرن تر شدن از قاب های فلزی و استیل براق استفاده کنید . این کابینت های زیبا نوعی انابری خوب نیز محسوب می شوند . لوازم تمیز کننده ، حوله ها و لوازم ارایشی را درون کابینت ها بگذارید تا ظاهر حمام منظم باشد .
می توانید برای استفاده بهتر از فضا از کابینت های دیواری استفاده کنید یا اینکه کابینت هایی مثل جعبه کمک های اولیه در بالای دست شویی یا توالت نصب نمایید . اگر حمامتان کوچک است می توانید از کابینت های مناسب نصب در زوایا و با سایز های مینیاتوری بهره بگیرید .
بهتر است در زیر سینگ شما کابینتی باشد و سطل زباله را درون این کابینت قرار دهید تا هم لوله ها و هم سطل از دید پنهان باشند . کابینت هایی درخشان که دارای درهای شیشه ای هستند محل خوبی برای نگه داری لوازمتان است اگر نور ملایمی درون انها بازتاب کند محیط ارامی نیز به وجود خواهد امد . می توانید لامپ های هالوژنی را درون کابینت ها نصب نمایید .
کابینت ها در انواع و اقسام طرح و مدل ها وجود دارند . کابینت های مدرن ، سبک روستایی ، قفسه ای ، فانتزی .....
منبع : P۳۰world


همچنین مشاهده کنید