پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا

۷ توصیه دکوراتورها برای شاد کردن فضای خانه


۷ توصیه دکوراتورها برای شاد کردن فضای خانه
کوسن‌های رنگارنگی بخرید یا بدوزید و اطراف آنها را با گل و روبان و تور تزیین کنید. این کوسن مخصوص زمانی است که شما و بقیه تلویزیون نگاه می‌کنید یا برای نوشیدن چای دور هم جمع می‌شوید.
یک آب‌نمای خانگی تهیه کنید و دقت کنید صدای خوش آب پس از یک روز سخت چه احساس مطبوعی به اهل خانه می‌دهد و بخور گرم زمستان و بخور سرد تابستان را فراموش نکنید.
رایحه عود و اسفند و پرتقال روی آتش حس خوبی در فضای خانه شما ایجاد می‌کند.
لازم نیست همه لامپ‌ها به رنگ معمولی باشد. لامپ صورتی، آبی، سبز و فلئورسنت‌های جدید که طنابی پر از این چراغ‌هاست به شما امکان می‌دهد، برخی مکان‌ها را با نوری جدا کنید و فضای لذت‌بخشی بسازید.
هر روز صبح پرده‌ها را کامل کنار بزنید و پنجره‌ها را باز کنید. همه به تغییر هوا نیازمندیم، ریه‌هایتان را پر از هوای تازه کنید.
مهم نیست چه نوع گیاهی را دوست دارید، مهم این است که بدانید نگهداری از گیاهان خانگی به وفور تا چه حد بر فضای خانه و روحیه افراد خانواده‌ اثر می‌گذارد، مقاله را زمین بگذارید و برای خرید یک گلدان خوب، شال و کلاه کنید.
قاب‌های اضافه، ملحفه‌های کهنه و مجلات قدیمی را جمع کنید و وسایل کهنه و اضافی را دور بریزید تا خانه و شما با هم نفسی بکشید و سراغ شادی بروید.
منبع : روزنامه سلامت


همچنین مشاهده کنید