پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

اتاق خواب مدرن


اتاق خواب مدرن
اگر به دنبال مدلی شیک و مد روز می گردید به سراغ سبک مدرن بروید . با خنثی نمودن محوریت تمام چیزها و رفتن به سوی ساده بودن و حداقل بوده این سبک به خودی خود ایجاد می شود .
یعنی رنگ های شلوغ و براق را فراموش کنید و از رنگ های خنثی و روشن مثل بژ ، قهوه ای ، سفید یا سیاه استفاده نمایید . و منظور از حداقل نمودن یعنی اینکه تنها لوازم ضروری را در اتاق جا دهید . این دو مورد مهم ترین نکات در باب یک اتاق خواب مدرن است .
در ابتدا به سراغ لوازم بروید و همه را با یک سبک و به صورت ست انتخاب کنید . اول تخت خواب را انتخاب کرده و بعد کمد و میزارایش را به صورت هماهنگ انتخاب کنید . به علت پاکیزه گی ظاهری اصولا چوب های تیره ترجیح داده می شوند و طرح ان نیز لازم نیست چندان مزین باشد .
در عین حال لوازم فلزی نیز مناسب این اتاق خواهند بود . در این مودر نیز لوازم به صورت ست انتخاب می شوند .
در مرحله بعد به سراغ پنجره ها می رویم . در مغازه ها انواع دراپه ها و پرده ها ربان ها و منگوله ها وجود دارد . مدلی که بیشترین همخوانی با اتاق را دارد انتخاب کنید . در مورد انتخاب پرده دقیق باشید مدلی که در سبک اتاق محو شود بهترین است .
در مورد کفپوش نیز دقت کنید تمامی موارد موجود مثل مرمر و سرامیک و چوب و .... قابل استفاده است اما هماهنگی با سایر لوازم فراموش نشود .
از تعداد کمی قاب عکس و لوازم تزیینی برای زیباتر نمودن اتاق استفاده کنید . انها را به دقت انتخاب کنید و اتاق را شلوغ ننمایید .
نور را هرگز فراموش نکنید علاوه بر لوسترهای مدرن و زیبا ، چراغ های زمینی مدرن نیز با این اتاق هماهنگ هستند .
منبع : P۳۰world


همچنین مشاهده کنید