شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا

تب ناصر الدین شاه از فشن کردن مهدعلیا


تب ناصر الدین شاه از فشن کردن مهدعلیا
گویا مهدعلیا که در این ازمنه، قیافه ای در هم برهم پیدا نموده اند، قصد می کنند تا به یک بیوتی سنتر رفته و با بزک و آرایش به قاعده ای مطلوب، خود را نونوار کنند لیکن بعد از گرفتن آدرس از شهناز پلنگ، طریق مکان نامبرده در پیش می گیرند. از قرار معلوم در تایمی که مهدعلیا به درونی بزک گاه دخول می شوند، دختر شبابی که دربان بوده فی الفور گفتن می کند که خوشآمدی مادر جان؟! بانوی صاحبقرانیه با ژست پرطمطراقی بر روی صندلی می نشینند و عملیات خفن بزک و آرایش توسط متصددی آنجا یعنی شهلا قشنگ آغاز می گردد لیکن مهدعلیا بعد از نشستن چند من انواع کرم و مواد آرایشی بر روی صورتش و پیدا نمودن قیافه ای چاغاز و اوسکول و البته خرجون صدفون کلی پول، قصد خروج می نمایند. در این تایم همان دختر شباب این بار به محض شرف نزول مهدعلیا، گفتن می کنند که خداحافظ دختر خانم. این آشمالی و خزعبل تا مدت ها، مهدعلیا را دچار توهم و خودشیفتگی مفرط کرده تا آنجا که به برادپیت پیغام ازدواج داده لیکن پدرمان درآمد تا توانستیم ایشان را از توهم بیرون بیاوریم؟!
دیگر اینکه در این ازمنه، نسوان جماعت به ترتیبی اجباری یک فقره مقرری از سوی شوهر بخت برگشته بابت اموریه بزک و آرایش دریافتون می نمایند که اصولا این قاعده در زمره عملیات چاپیدن قرار گرفته و بسته به درجه شارلاتانی و زیرکی نسای مربوطه، پول مختصر، متفاوتون می باشد. فی المثل همین شهناز پلنگ که ختم شانتاژی و ژیگولیت بازی است در طول ماه چندین بار به جیب عباس آقای بیچاره، شبیخون زده و کلی پول بی زبان راه، صرفون بزک کردن خویش می فرمایند چنان که اگر این پول سیاه را اندوختون نمایی هیچ بعید نبود که حتی بتوان پرابلمی اساسی را با آن حل نمود؟!
دیگر اینکه راپورت خفیه داده اند که گویا به صندلی مخصوص آرایش و بزک، توالت می گویند ایضا ما که به ریشه اموریه بسیار حساس هستیم به فکرون این افتادیم که چرا این صندلی مادر مرده را بدین نام می خوانند؟! لاجرم به جایی رسیدیم که از این حیث به آن توالت می گویند که نسوان مفخمه وقتی روی آن می نشینند، فاتحه صورت مبارک را می خوانند و اصطلاحا به آن گند می زنند؟! قضیه بزک کردن در این ازمنه از سنین کودکی گویا آغاز شده و در برخی موارد مشاهده گردیده که قاعده ای از بچگان فی المثل نگار کوچولو که هشت سال بیشتر ندارند من باب فشن بازی زودرس چنان سرمه و ریمل می کشند گویی پدر سوخته، هفت بار شوهر کرده است؟! پرفشونال شدن کودکان تحت التعلیم مادران فشن، کار را بدان جا رسانده که خفنج ها و عشوه های ایشان، کرک و پر رجال بی ظرفیت را در شوارع ریخته عن قریب است که قیافه تابلوی برخی نسوان موجبات تلوتلو خوردن و از کمر افتادن ملت را فراهم آورد؟!
آخر کسی نیست بگوید ای جلبک تو که هر یوم به دکاکین کثیری علا فون هستی تا وسایل مربوطیه به دکولوره، توتیا و هزار کوفتو زهرمار دیگر را فراهم آوری، مگر نمی دانی که ملت مترقیه غربی فقط از سن پنجاه سالگی به بعد، آرایش کرده و در طول نیم قرن اول زندگانی با چهره طبیعی شان این طرف و آن طرف می پرند؟! آخر ژیگول، این پوست صاحب مرده چه گناهی نموده که باید هر روز پنج کیلو مواد آرایشی شیمیایی را بر روی آن خالی کنی؟!
دیگر این که قاعده ای از نسوان اخیرا طی یک اکشن آلا مد گویا به مانند فیلم های بومی ایالت ادیا پرادش هندوستان، دماغ شان را سوراخ کرده و به آن قطعه کوچکی جواهر متصلون می نمایند که ما حال مانده ایم به این عملیات به چشم زیبایی نگاه کنیم یا عنتر کردن خودآگاهانه؟! نسوان جماعت علی الخصوص اگر در جایی اشتغال داشته باشند در گرگ و میش صباح از پوشاسب و خواب مبارک زده و یکی دو ساعتی را به بزک کردن خود مبادرت می ورزند که مبادا در اداره مقابل هم قطارهایشان بابت زیبایی و جلوه کم بیاورند؟! آمار داده اند که نسوان داخله در طول یوم، چندین برابر آکتورهای فیلم فیس آف به گریم و بزک خود اهتمام دارند که این عملیات شامل ماتیک، خط چشم، سایه چشم، مداد ابرو، کرم ضدآفتاب، بورونزگی، ژل مو، هایلا یت، دکولوره، پن کک و بقیه مخلفات می شود که جهت تغییر وضعیت آدمی به یک راس شانپانزه کفایت می کند؟!
عارض به حضورتان برخی نسوان اخیرا ابروان طبیعی خویش را به تیغ جراحیه سپرده و عینهو پشم کله پاچه گوسفند آن را تیماج می نمایند تا به وسیله جوهری که زیر پوست تزریق و اینجکشن می شود، یحتمل مدلی آوانگارد به نام تاتو به دست آورد. شاید که امروزی و فشن محسوب شوند! فی المثل نه نه رودابه نیز تحت همین تب، عزم آن کرده اند در سن هشتاد سالگی یعنی در تایمی که صدای کلنگ گورشان به گوش مان می رسد، تاتو نمایند؟! این عملیات تاتو در یک فقره، مدلی شیطانی نام دارد که معلوم نیست به چه فکرونی از سوی نسوان انتخاب می گردد. از آن حیث که اگر ایشان وظیفه مادری فرزندی کوچک را به عهده داشته باشند یتفق آن کودک غاز قولنگ در مورد مادر خویش چه فکرون می کند؟! آیا وی را شیطان می پندارد یا مادرخوانده و شاید هم هیولا . همین کارها را می کنند که آمار جرم و جنایت بالا می رود؟! قاعده ای از این تاتوهای شیطانی به گونه ای است که خشانت و ترس به کار رفته در آن باعث خیس شدن شلوار هرکول شده و اجنه را نیز در جا از پا درمیآورد؟! جل الخالق؟! سخن سر به درازا کشیده لیکن لا زم است رجال ذلیل بابت ژیگول بازی نسوان مفخمه را ارشادون نموده که عن قریب است ایشان صورت و گردن مبارک را فی المثل اسب، قشو کنند و در مستقبل به جهت افراط در استعمال مواد آرایشی شیمیایی نسل آدمی به اوران بوزان تغییر ماهیت دهد؟! روزگارتون عشرون، فعلا خداحافظون.

نویسنده : مهدی دل روشن
منبع : روزنامه مردم‌سالاری


همچنین مشاهده کنید