پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

باشگاه تار عنکبوت ناصر الدین شاه


باشگاه تار عنکبوت ناصر الدین شاه
یحتمل در دور و بری هایتان، عناصر خلقتی هستند که تحت شعاع پدیده و اسپورت زیبایی اندام، اقدامیه های محیر العقولی من باب بادی بولدینگ انجام داده و کف شما را بریده اند. قاعده ای از شباب تصادفی جهت آنکه فی الشوارع و خاندان به خوش بدنی و هیکل درشتی معروف گردند، کلی پول صرفون باشگاه و مواد تقویتیه نموده تا که اتفاقیه مطلوب به وقوع پیوسته و من حیث احوالات عضلانی، آناتومی عشرونی پیدا نمایند.
چندی است که مظفرخان به همراه منجیلک طریق این سیر و سلوک اسپورتی در پیش گرفته و به باشگاهی تار عنکبوت نام، رفت و آمد کرده عن قریب است به نحوی جو زده به هر بنی بشری که می رسند، ضرب شست نشان دهند؟! در این گیر و دار اصغرآقا نیز با تهیه یک فقره ساک ورزشی از میدان راه آهن که بر روی آن عسکی خفن از آرنولد شوارتزنگر مطبوع گشته به حدود کثیری، مخیله اش را درگیر امورات بدن سازی نموده تا زری خانم نزد هم جوارها، قیف بدن شوهرش را بیاید؟! ایضا نیم مثقال عقل که یحتمل در کله فندقی اصغر بیکار یا فتون نمی شود بسیار از ماهیچه ها و چربی های دو پینگی اش بهتر بوده، آنچنان که راپورت داده اند اکثر قریب به اتفاق مواد قوتی بادی بولدینگ از ژن گوریل و اسب تهیه شده و قاعده ای از شباب استفاده کننده این مکمل ها، فی الواقع خاصیت دوگانه یافته به شکلی که می توان در امور بارکشی و سیرک از ایشان حظ وافره برد؟!
دیگر اینکه اشخاص اهتمام داشته به اسپورت بادی بولدینگ، همواره در منزل به میزان چند راس گاو به تناول غذا پرداخته، طوری که کارخانجات در پروداکت یومیه به این سان، مواد نمی سوزانند؟! ایشان در هنگام خوردن و آشامیدن به طرز فجیعی، گوی سبقت را از اهالی خانه ربوده و پوزه مبارک را چنان به ظروف دخول می کنند گویی که قرار است فی المثل یک بز ماده به چند بزغاله شیر بدهند. ایضا چنان گوشت و لحم را از استخوان صاف می گردانند و مایعات را از گلوی تنبوشه ای خویش عبور می دهند، بیم آن می رود که خفه شده یا به مانند شترهای صحرای سینا، کوهان در بیاورند و به ذخیره سازی اسیدآمینه های ضروریه بپردازند؟!
عارض به حضورتان که شباب اسپورتی به محض خروج از کلاب و باشگاه مربوطه به قاعده ای در شوارع از روی غرور تردد می نمایند گویی که هرکول اورجینال به نزد ملت شرفیاب شده و همگان موظف هستند در مقابل، کرنش کرده و پاچه خواری ایشان نمایند؟! فی الواقع طمطراق موجود در رفتار نامبردگان به مثابه باد هوا و بوی قورمه سبزی بوده و احوالیه فیگوری ایشان چنان مضحک بوده که هر جنبنده ای را قیچ می کند؟! علی الخصوص بی ظرفیت بازی این قشرگاه به آنجا می رسد که آدمی به تواضع و فروتنی جناب گوریل انگوری درود فرستاده از خصایص برادر کایکو به نیکی یاد نموده لیکن فی الا ن دستان خویش را به سوی آسمان گرفته و برای التیام توهمات رفقای دویوم باشگاه رفته، طلب شفا می کند؟!
دیگر این که پدیده بادی بولدینگ در صاحبقرانیه ایضاتب فراگیری یافته و منجیلک مادر مرده به همراه مظفر خان سبیل قشنگیان طی یک رقابت اساسیه با امیرکبیر خان که خوش هیکل تشریف دارند، مدتی است بساط هالتر، وزنه و بارفیکس را به پاکرده عن قریب است که بابت افراط، دچار انقباضیه عضلا نی شده و سر از هاسپیتال در بیاورند؟! خصوصا این که مظفرخان با چخ رفتن پول از ما، به نزد داود خطر مراجعت نموده تا بازدن آمپول تستسترون نام، سریعا دور بازوی خویش را به نمره ۴۸ برسانند؟!
برخی از شباب تصادفی که فقط یکی دو بار از مقابل باشگاه رد شده اند گویا لیل و نهار در مقابل آینه تشریف داشته و با گرفتن فیگورهای پشت بازو، کول، سینه و شکم فی الکل زندگانی را تعطیل نموده، همه هم و غم خود را پیرامون ساختن بدنی مناسب گذاشته اند؟! بر روی دیفال اتاق ایشان نیز عسک قهرمانان این رشته نظیر غلا مرضا عنایتی، حسین خان کعبی، جواد رضویان و کامبیز افغانی نصب شده تا به شکل زیر پوستی ایشان به جدیت امریه را دنبال کنند؟! آقا خیالا ت فرمودن عده ای از بادی بولدینگ کارها من باب تبدیل هیکل تنامن به جثه اوختاپوس فی الکل مخیله هر معتمد به نفسی را از هستی ساقط کرده و چنان موثر می افتد که بدقواره مربوطه، بعد چند صباحی خویش را در حد تیم ملی دانسته و دم از شرکت در مسابقات اینترنشنال قوی ترین آدمیان جهان می زند. آخر کسی نیست که بگوید غاز قولنگ تو که چفت و بست شانه هایت به یکدیگر پنالتی می زنند چگونه خیالات بین الملل را در سر می پرورانی که اگر به این مسابقات ترانسفر شوی در همان ثانیه اول تحت الفشار آلا ت اسپورتی به سان پشه زیر آن له و بعدا چنان ماست پخش می شوی که اداره ضایعات نیز نمی تواند تو را جمع کند؟!
سخن سر به درازاکشیده لیکن اخلاقیه اسپورتی و فیرپلی ایجاب می کند که شباب فشن و تصادفی به جای گرفتن فیگورهای عضلا نی در محیط منزل به نحو شایسته رفتار نموده و تحت الشعاع جوزدگی، خویش را هرکول نبینند علی الا صول که اگر به هیکل بود باشد قریب به یقین، گاو اصلا ح نژادی مش رمضان و گوریل های بورکینافاسویی دارای اندامی ممتازتر می باشند؟!

نویسنده : مهدی دل روشن
منبع : روزنامه مردم‌سالاری


همچنین مشاهده کنید