جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

ناصرالدین شاه و ازدواج اینترنتی


ناصرالدین شاه و ازدواج اینترنتی
یحتمل وضعیه برای شباب مذکر بر وفق مراد بوده من باب این که اگر مونث الجنس، تشریف داشتند معلوم نبود هم اینک در کدام کنار گوشه ای از برای من شدن، دخیل بسته بودند تا فرجی حاصل شده، بخت طلسم شده شاید که مفتوحه گردد. در این ازمنه گویا تعداد دختران بر قاعده پسران پیشه گرفته عن قریب است که این تناسب به نمره سه برسد; به آن معنا که به صورت توفیق اجباری هر پسر می تواند با سه دختر تزویج کند!؟ باز بوی یلنجوج و کباب به دماغ پسر جماعت برسد از خود بی خود می شوند چه بسا که خر داغ کرده بی خیال آمار شوید.
دیگر این که قاعده ای از دختران مسن حال درسطح کالج و یونیورسیتی به گشت زنی نامحسوس مبادرت ورزیده ضمن بیرون دادن چند لا خ ازگیسوان بلند خود، در فکرون تور کردن شوهر بوده تا زندگانی مستقلی را آغاز نمایند. به قول شهناز پلنگ، انواع دکلره ها، میکاپ ها و مش کردن آنها با بهایی گزاف فقط برای دیده شدن بوده و پلتیک مهمی در ترشیده نشدن به شمار میآید. گویا قاعده ای از دختران فشن در منزل، دست مبارک وارد پریز برق نموده تا موهای وزوزشان کمی مدل گرفته شاید در شوارع، نظر پسری بخت برگشته راجلب کند و برای ازدواج با دختر مذکور به قاعده تمام، خر شود.
عرض بعدی آن که دختران فشن گاه از شلوارهای پاچه کوتاه استفاده نموده و به قاعده چهار انگشت، پاهای خویش را عریان نگه داشته تا شاید پسر بی چاره ای اندکی جذب شده من باب ازدواج، اغفال شود. این قسمت عریان همچنان آهن ربا، مغز پسر مربوطه را بایکوت کرده، موجبات آن را فراهم میآورد که ایشان تا آخر مساله را بخواند. این قسمت چنان مغناطیسیه بالا یی داشته که از شباب شنگول گرفته تا پیرخرابات را به یک نظر محسور کرده، باعث سینه سوختگی می شود تا بدان جا که در برخی موارد، ایضا اگر جنس نر مربوطه، بی ظرفیت تشریف داشته باشند در غم وصال کم آورده و به امور مصنوعیه پرداخته تا هیجان رسیدن به معشوق به روش چشمان بسته و تخیلی، تخلیه شود.
دیگر این که از دیرباز مثلا مجنون در گفتار خویش از مو، دیدن ما و پیچش مو دیدن خویش سخن رانده، ایضا سوالی پیش آمده که در این ازمنه، وقتی دختران فشن به اتو کردن و صاف کردن موهای خود مبادرت می ورزند، چگونه باید پیچش مو را مشاهده نماییم. اخیرا نیز مجنون ها و لیلی ها در محیطی اینترنت نام به چتانه و گپانه پرداخته ودیگر خبری از پیغام پسغام های کبوتری نمی باشد. همچنین دنیا وارونه تر از این حرف ها رفته بعضا والدین محترم دختر از برای ازدواج فرزند خویش، پیش قدم شده به خواستگاری پسر مربوطه می روند که در مواردی نیز به شکلی اسفناک با جواب رد مواجه شده، دست از دماغ درازتر به سوی خانه شان گسیل می شوند؟!
عرض بعدی آن که پیرامون مودت های اینترنتی که قاعده ای از آنها به ازدواج نیز ختم می شود، معلوم نبوده که در مستقبل چه اتفاقیه ای حادث می شود؟! ازدواج که در اینترنت به وجود بیاید لابد عملیات بچه به دنیا آوردن نیز در نوع خود جالب توجه بوده تا آنجا که اگر شخصی از پسر و دختر مزدوج شده، بپرسد چگونه بچه دار شده اند، یحتمل خواهند گفت: بچه خود را از اینترنت دانلود کرده اند؟!
دیگر اینکه از دغدغه های مهم و اساسی دختران شباب همانا وسیله ای از نان لیل واجب تر یعنی موبائیل و تلفون بوده که قاعده کثیری از مجردیه ها من باب همین وسیله، شوهر بخت برگشته را تور می زنند. گویا همه چیز از یک SMS عاشقانه شروع شده، بعد از کلی لا و ترکاندن، قرار ویزیت گذاشته می شود تا طرفین از نزدیک یکدیگر را زیارت کنند لیکن معلوم نبوده که این دیدار حضوریه به خوبی و خوشی، قائله را بخواباند یا اینکه گند دروغ های تلفونی درآمده، طرفین با موجودی منحصر به فرد از لحاظ زشتی و بدقواره بودن، مواجه گردند.
در مورد بسیاری، قاعده کثیری فی الفور نمره موبائیل خود را تعویض نموده تا از شر طرف بد ریخت خود، رهایی یابند. سخن سر به درازا کشیده، اجالتا عرض می نماییم گویا اصغرآقا چند ترشی سی ساله و بیست و اندی ساله، انداخته و عن قریب است که دختران ایشان بابت کهولت سن، یائسه شده و بخت شان همچنان بسته بماند. لازم می دانیم که اعلام داریم اگر شخصی رمال، متبحری را می شناسید، فی الان وی را معرفی نمایید تا از برای تهیه دعای شکستن سحر، جادو یا طلسم اقدام شده باشد که بخت دختران بیچاره باز شود، سن ایشان از فزونی نیابد.

نویسنده : مهدی دل روشن
منبع : روزنامه مردم‌سالاری


همچنین مشاهده کنید