جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

تابلو هایی با رنگ آمیزی


تابلو هایی با رنگ آمیزی
گاهی و حتی تابلویی یا تابلو هایی با رنگ آمیزی بیشتر شاد و طرحی ساده به روی گلیم آویخت.
و یا حتی قرار دادن گلدانهای کوچک در دیگهای مسی خوشرنگ کوچک که به راحتی در دسترس میباشد.
قرار دادن استکان های کمر باریک توی یک سینی کوچک مسی (که باز در دسترس است) مثلاً ۳ تا یا بیشتر به تعداد دلخواه و توی هور کدام یک شاخه گل مارگریت...یا رز... یا ..... البته با شاخه خیلی کوتاه شاید این گلها از دسته گلی باشه براتون هدیه آوردند.... و قرار دادن ان بر روی میز در هر جای خانه.حتی میتوانید در کنار این گلدان های کوچک شمع های رنگی یا سفید کوتاه قرار دهید..
در حال حاضر به نظر من ظرفهای بلور فوقالعاده زیبا با رنگهای شاد در صنایع دستی سراسر کشور وجود دارند که میتوان خیلی کارهای زیبا با آنها انجام داد.
مثلاً قرار دادن یک ظرف یا شی بلوری که با دکور شما کاملاً تضاد دارد بر روی طاقچه یا کمد یا کنسول و خیلی زیبا تر میشود که به نحوی نور روی ان بتابد......حالا میشه نور طبیعی یا یک آباژور یا یک شمع در نزدیکی آن روشن باشد...
من شخصاً در این مورد که گفتم از ظرفی یا گلدانی به رنگ قرمز یا زرد یا آبی یا سبز رنگ های خالص استفاده میکنم.
استفاده از لاله شمعدان ها و ترمه های قدیمی گه عتیقه هستند قاب کرده و به عنوان تابلو در هال و پذیرایی می توان استفاده کرد.
استفاده از اشیا عتیقه در کنار اسباب و وسایل مدرن تناقضی ایجاد میکند که غالباً زیباست و مورد توجه قرار میگیرد..
یکی از جذاب ترین طراحی های اتاق نشیمن یا پذیرایی استفاده از کاغذ دیواری میباشد که امروزه با طرحها و رنگهای گوناگون در دسترس میباشد و از نظر مالی مقرون به صرفه و اقتصادی تر رنگ آمیزی مجدد فضا می باشد و حتی از نظر زمان نصب...!

http://interiordesignnow.blogfa.com


همچنین مشاهده کنید