پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا

سبک راحت


سبک راحت
در این اتاق‌نشیمن، طرحی که بر پایه ی رنگ‌های خنثی ایجاد شده، با استفاده از چند پوشش قابل تعویض مبل‌ها، جلوه‌ای شاد و رنگارنگ پیدا کرده است. فراهم آوردن این نوع دکوراسیون و حتی تعویض آن در مواقعی که می‌خواهید در فضای اتاق تنوعی به وجود آورید، بسیار ساده است. اگر علاقه‌مند باشید، این تغییر شکل ساختاری می‌تواند درباره ی میزها و کاناپه‌ها نیز به کار گرفته شود. شست وشوی این پیراهن‌های مبل بسیار آسان است و هزینه‌ ی کم‌تری نسبت به تعویض پارچه ی مبلمان دارد. باید ابعاد مبلمان خود را به دقت اندازه‌گیری کنید و برای جلوگیری از خراب شدن احتمالی پارچه به هنگام برش، ابتدا یک الگوی کاغذی با ابعاد مورد نظر تهیه فرمایید.
از نظر شناخت رنگ، باید بدانید که رنگ خنثی با هر رنگ دیگری ترکیب می‌شود، پس آراستن سطوح اتاق با رنگ‌هایی مانند خاکستری مایل به قهوه‌ای یا بژ، یک فضای خالی و در عین حال متنوع ایجاد می‌کند. رنگ‌های خنثی را برای اشیای بزرگ‌تر در نظر بگیرید تا نتیجه ی بهتری حاصل شود. در این جا، به کارگیری رنگ‌های تازه و ملایم، احساسی بهاری به وجود آورده است. اگر می‌‌خواهید محیط بسته‌تری برای فصل پاییز داشته باشید، کافی است مجموعه‌ای از پیراهن مبل با رنگ گرم‌تر تهیه کنید.
اگر پرده‌های افشان و پرچین دوست دارید، می‌توانید مانند پرده این اتاق، پارچه پرده‌ای را بلندتر از ارتفاع دیوار اندازه بگیرید تا توده‌ با شکوهی از پارچه بر روی زمین ایجاد شود.
منبع : P۳۰world


همچنین مشاهده کنید