پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

۱۸ خرداد


 ۱۸ خرداد
● متولد فروردین (بره):
کسیکه نمی داند هدفش چیست عمر خود را بیهوده تلف می کند باید بدانی چه می خواهی و برای رسیدن به این هدف چه مقدماتی را باید طی کرد تا قطعا به آن برسی.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
دوباره شانس به تو روی می آورد و در پرتو آن می توانی دستاوردهای تازه ای کسب کنی از این موقعیت باید استفاده کرد و با انجام کاری شایسته جایگاه خود را بالاتر بود زمان به سرعت می گذرد.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
بیشتر وقتهای خود را صرف کارهایی می کنی که سود چندانی ندارد به همین خاطر در پایان پشیمان می شوی باید تلاش خود را بر روی اصلی ترین وظیفه خود متمرکز کنی تا موفق شوی.
● متولدین تیر (خرچنگ):
بجای اینکه هر روز فکر کنی که دیگران چه چیزهایی دارند و تو از آنها محروم هستی به این فکر کن که تو چه امکانات و توانمندی هایی داری که چه بسا دیگران از آنها محروم باشند اتکا به خود رمز موفقیت توست.
● متولدین مرداد (شیر):
هچنان باید شادابی و نشاط خود را حفظ و آنرا تقویت کرد شرایط هر چقدر سخت و دشوار باشد نمی تواند اراده تو را تضعیف کند مطمئن باش که در آخر تو پیروز این میدان هستی.
● متولدین شهریور (سنبله):
پیروزی و موفقیت همسر پیروزی توست بنابراین بجای مانع تراشیدن بر سر را او سعی کن چون همیشه یار و پشتیبان او باشی تا با هم بتوانید زندگی سعادتمندی را تجربه کنید.
● متولدین مهر (ترازو):
نمی توانی به بهانه کارهای مهم یا وظایف متعدد کاری از مسئولیت خانه و خانواده شانه خالی کرد اعضای خانواده از تو انتظاراتی دارند که هرگز نباید در مورد آنها کوتاهی کرد.
● متولدین آبان (عقرب):
دخالت درکارهای دیگران می تواند تو را فردی فضول یا انحصار طلب جلوه دهد سعی کن پیش از فکر کردن به کارهای این و آن به وظایف عقب مانده خود بیاندیشی تا پیشرفت کنی.
● متولدین آذر (کمان):
موفقیت تو برای فردی بیش از دیگران اهمیت دارد او می خواهد شاهد رشد و پیشرفت هر روزه تو باشد اما تو بخاطر بدبینی های همیشگی نسبت به او تردید داری این تردیدها را باید برطرف کرد.
● متولدین دی (بز):
موفقیت اخیر تو موجب افتخار خانواده خواهد بود با این کار نشان دادی که شایستگی همه محبت های آنها را داری خود را برای موفقیت های بزرگتر در آینده آماده کن.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
ارتباط با یک انسان جدید آشنا شدن با یک دنیای تازه است سعی کن هر روز بر شناخت های خود بیافزایی تا بتوانی راههای جدیدی را برای رسیدن به هدف کشف کنی.
● متولدین اسفند (ماهی):
مثل کسی نباش که همیشه نیمه خالی لیوان را میبیند و هر روز آیه های یآس و نومیدی می خواند تو وظایف مهم تری بر دوش داری و بنابراین باید همچنان پرانرژی و امیدوار بمانی.
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید